dinsdag 22 mei 2018

Together...

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


... we make a great pair!!

De nieuwe set 'Animal Outing' vind ik zoooo leuk... Daar gaan de
komende tijd nog meer voorbeelden mee langs komen!


Ik had er voor de vorige teamavond deze labels aan kratjes mee 
gemaakt. Een bedankje voor alle dames die waren gekomen..
Vanavond is er weer een teamavond! Ik heb er zin in!!

Wil je er de volgende keer ook bij zijn? 
Stap in het SU-per gezellige 'Het SU-per Team!' in en 
'Join the Fun'!!!

De Challenges Donderdag komt later deze week, want op het 
moment dat jij dit leest, is mijn laptop voor onderhoud weg.. Als
het goed is, krijg ik hem donderdagavond weer terug :) Tot gauw!!


Lieve groetjes,

    

-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 28 mei gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
DIT IS DE LAATSTE voor de 2017-2018 jaarcatalogus!!
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 19u door via een
e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

Je kunt altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site!

Vanaf 9 mei zijn de retired lijsten bekend! Alles wat niet meegaat naar de
nieuwe jaarcatalogus staat daarop. Kijk in het bericht van 9 april (klik HIER)
voor de linkjes naar de lijsten. Op de site zie je alleen wat nog beschikbaar 
is uit deze lijsten. Wat uitverkocht is, staat hier niet meer op! Voor alle
producten op deze lijst geldt: op is echt op!!

Vanaf 1  juni kunnen de nieuwe producten uit de nieuwe catalogus besteld 
worden. Heb je jouw wensenlijstje al klaar? Geef hem dan alvast door!
Ik bestel meteen op 1 juni.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk om te geven en te krijgen, geslaagd !
grtjs,martina
x