dinsdag 10 april 2018

OnStage deel 2 en nieuwe kleuren!!

For English or another language, please use the 'Translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!!


Jee, er is een bom ontploft in Stampin' Up! land hihi.. Maar wel een hele
leuke bom! Zoveel leuke nieuwe dingen die we sinds gisteravond mogen delen.
En nu duidelijk is dat we alles mogen delen, wil ik jullie vast kennis laten maken
met de nieuwe kleuren. Wil je nog kleuren bestellen die eruit gaan? Dan kan! 
Kijk onderaan dit bericht voor de bestel-informatie.

Daar komen ze.... Klik op de afbeelding voor een vergroting..
Welke is jouw favoriet??

Ik mocht met drie van de nieuwe In Color kleuren 2018-2020 werken tijdens 
mijn presentatie OnStage.. De werkstukken volgen zondag met een bloghop.
Het was weer zo leuk om te mogen doen.. En dit was de laatste keer.. Ik ben 
heel dankbaar dat ik dit heb mogen doen en het is een geweldig hoofdstuk in 
mijn Stampin' Up! avontuur geworden!!

Links, ik tijdens mijn presentatie en rechts alle dames die een presentatie hebben verzorgd.
SU-per gedaan allemaal!!!

Hieronder de staff waarmee ik mocht werken in Utrecht
van donderdagavond tot zaterdagavond laat.

Vincent - Romina - Marieke - Darcy - Damir - Cori - ik - Mike
Ze werken op de hoofdkantoren in de VS en in Frankfurt.

Klaar voor  de 80's party op vrijdag: CentreStage!

De hele groep CentreStage Achievers!

Ik denk dat ik wel mag zeggen dat het echt een heel geslaagd event is 
geweest.. Zoveel lieve mensen, zoveel lieve woorden, zoveel mooie
nieuwe producten.. OnStage, je was geweldig!! 
Vooral ook op zaterdag met echt iedereen erbij.. Iedereen genoot ervan!

Hulptroepen!

 Het 30-jarig jubileum jaar is officieel geopend! We kregen een cupcake.
Met mijn team op de achtergrond.. Trots op allemaal!! 


 En zomaar wat kiekjes met lieve collega's.. Bedank allemaal voor de foto's!!!
Het zijn zoveel leuke... We maken er SAMEN een feestje van!!


Dat was het voor nu..

Ik hoop de komende dagen met de nieuwe spullen die ik al heb mogen ontvangen 
aan de slag te gaan, het is er nog niet van gekomen...
Het wordt weer tijd voor leuke projectjes en inspiratie in plaats van alleen info!!

Dus hopelijk tot gauw!!

Lieve groetjes,


-----------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 16 april gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Wil je iets bestellen? Geef dit dan voor zondagavond 19u door via een
e-mail naar: y_vanbruggen@hotmail.com

Je kunt altijd bestellen en hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling!
Dan kan via een e-mail aan mij of rechtstreeks in mijn webwinkel. Je klikt
daarvoor in de sidebar óp 'shop now'. Dat kan ook als je alleen de 
producten wilt bekijken op de site!

Vanaf 9 mei zijn de retired lijsten bekend! Alles wat niet meegaat naar de
nieuwe jaarcatalogus staat daarop. Kijk in het bericht van 9 april (klik HIER)
voor de linkjes naar de lijsten. Op de site zie je alleen wat nog beschikbaar 
is uit deze lijsten. Wat uitverkocht is, staat hier niet meer op! Voor alle
producten op deze lijst geldt: op is echt op!!

Vanaf 1  juni kunnen de nieuwe producten uit de nieuwe catalogus besteld 
worden. In mei is er een speciale bundel beschikbaar, info daarover volgt!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Wat een hoop gezelligheid Yvonne! Ik kan zien dat het een geslaagd feestje is geweest. En inderdaad weer heel veel nieuwe kleurtjes om van te smullen. Gezien de drukte van afgelopen weken waardeer ik het des te meer dat ik zo een prachtige kaart van je kreeg voor mijn verjaardag. Ik laat hem nog heel lang op de kast staan...genieten!!