dinsdag 13 maart 2018

Verslagje 2e Stampin' & Scrap Dag

For English or another language, please use the 'translate' button
on the right. Thank you so much for visiting my blog!

Het tweede berichtje van vandaag! Zoals beloofd, met het verslag van de
2e Stampin' & Scrap Dag van afgelopen zaterdag.

Wat was het een gezellige dag! 7 dames waren aanwezig. Helaas door
ziekte en familie-aangelegenheden hadden 4 dames af moeten zeggen..
Maar dat mocht de pret niet drukken. Op vrijdag ben ik al naar Heesch
gegaan (het was dit keer op zolder bij mijn ouders), om alles zover klaar 
te zetten.


Twee tafels met voor iedereen ruimte om te werken..


De BigShot en andere gereedschappen zijn aanwezig!


Ik had voor iedereen een kleine gift-bag en een klein bedankje.


Ook heb ik voorbeelden meegenomen om ideetjes op te doen.


Op zaterdag kwam iedereen rond 10u aan. We begonnen met een 
kopje koffie/thee met iets lekkers. Daarna heb ik een Make & Take 
verzorgd. Een techniekje met washi-tape die ook in bijv. een Project
Life album toe te passen is..


Daarna ging iedereen met eigen projecten aan de slag. Er werden
kaarten gemaakt, mini-albums- er werd gescrapt en geoefend met de
nieuwe Stamparatus Tool.


Na de lunch had ik een Prize Patrol, zodat iedereen met een extraatje
naar huis ging. En daarna nog een Make & Take. We maakten een
Silhouette kaart met een spons techniek. Dit waren de resultaten:


Na nog een paar uurtjes aan eigen projecten te hebben gewerkt,
werd er tussen 16 en 16.30u afgerond en opgeruimd. Rond 16.30u
namen we afscheid en was de dag ten einde. Een geslaagde dag!

En er is al een nieuwe datum geprikt! Zaterdag 15 september is
de 3e Stampin' & Scrap (crop-) Dag! Er zijn al 10 inschrijvingen,
maar er kunnen er nog meer bij! Dus geef je op en doe ook gezellig mee!


Morgen een berichtje met één van de bedankjes die ik
maakte voor deze dag en mijn voorbeelden van de Make & Takes.
Tot morgen!

Lieve groetjes, 


--------------------------------------------------------------------------------------------

Maandag 19 maart gaat er een wekelijkse verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondag 19.00 uur en ik laat het mee komen.

Het is Sale-a-Bration tijd!! Dus kies bij iedere 60 euro jouw cadeautje uit! 
Voor de eerste brochure met Sale-a-Bration producten, klik je HIER.
En voor de extra producten-brochure per 16 februari, klik je HIER.

 Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com
of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar bij 'Shop now')

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 opmerkingen:

Rosina zei

Dat ziet er heel gezellig uit op je workshopdag Yvonne...en wat zijn ze lekker creatief bezig geweest....TOP!!!

lieve groetjes
Rosina

lenywim35 zei

Ziet er allemaal hel gaaf uit. En iedereen zalbest genoten hebben. grts leny w