woensdag 21 februari 2018

Vitamientjes

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 


Hallo! 

Het zonnetje schijnt! Heerlijk! Daar wordt je vrolijk van :)
Al geniet ik er van achter het raam van.. Het is hier, net als bij velen,
echt een ziekenboeg.. Zowel ikzelf als de 2 kleine mannen zijn ziek..
Vandaar een kort berichtje met de nodige vitamientjes vandaag!

Ook leuk voor in een Memories & More album (Project Life) met
bijvoorbeeld foto's van de kinderen met hun Lidl Vitamini's :)


Ik maakte een schudkaart met allemaal kleine fruitjes erin, 
gemaakt met de set 'Fruit Basket' en de bijbehorende kleine
fruit-ponsjes 'Itty Bitty Fruit Punch Pack'. Een hele mond vol hihi..


Onderaan heb ik fruitjes gestempeld.. Het geel-wit gestreepte papier
komt uit het bijpassende papierpakket 15x15cm.


En in het shaker-gedeelte zitten fruitjes die ik geponst heb uit 
gekleurd cardstock en verder heb ingekleurd met markers.
De benodigdheden vind je onderaan dit bericht..

WIST JE DAT: als je deze serie koopt, je een GRATIS Sale-a-Bration
product mag kiezen?! Bestel mee met de verzamelbestelling van morgen!

Ik duik gauw weer op de bank met mijn mannen.. Tot gauw!

Lieve groetjes, Yvonne



--------------------------------------------------------------------------------------------

Donderdag 22 februari gaat er een wekelijkse verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor donderdag 11.00 uur en ik laat het mee komen.
Het is Sale-a-Bration tijd!! Dus kies bij iedere 60 euro jouw cadeautje uit, uit
de speciale brochure! Vanaf de 16e worden 3 nieuwe SAB-producten toegevoegd:



Voor de eerste brochure met Sale-a-Bration producten, klik je HIER.
En voor de bovenstaande producten-brochure, klik je HIER.

 Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com
of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte SU materialen:


(klik op de producten om ze in mijn webwinkel te bekijken en eventueel
ook te bestellen! Betalen kan alleen met creditcard via deze winkel en alles
wordt rechtstreeks bij jou thuisbezorgd! Je hebt het dus snel in huis. Heb
je geen creditcard? Kijk dan hierboven voor bestel-informatie).

Product List

4 opmerkingen:

lenywim35 zei

Leuke schudkaart. Ga maar lekker plat met de kleine mannen. Betershap voor allemaal. grts leny

Iefje Ceulemans zei

Erg leuke schudkaart met dat minifruit! De griep is overal; ook in Belgiƫ - vandaag is het bij mij ook net begonnen... Snel beterschap gewenst! grtjs, Iefje

Rosina zei

Een super mooie shakerkaart Yvonne...en beterschap met je kids en natuurlijk ook voor jou...hopelijk gaat het snel beter...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Heel leuk kaartje met al de vitamientjes. Super met dat schudgedeelte. EN beterschap voor jou en de jongens!