donderdag 8 februari 2018

Event Council Bloghop - Love/Valentine

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 

Bloghop start om 7 uur / Bloghop starts at 7 o'clock

Hallo! 

Het is de 8e van de maand en dus komt het 'Event Council Team Europe'
in actie! Het team dat bestaat uit demonstratrices die anderhalf jaar mogen 
meehelpen met het OnStage evenement in de 5 Europese Stampin' Up! landen 
en ik mag dat voor Nederland. Het blijft bijzonder.. In april is alweer het laatste
evenement waar we aan mee werken, daarna geven we het stokje over.

We willen jullie Stampin' Up!  inspiratie geven en dat is deze maand 
'Love / Valentine', liefde en/of Valentijn. Hop je mee??


Ik heb gekozen voor 'Love', Valentijn komt nog :)


In de set 'You move me' zitten stempels die te combineren zijn met de 
stansen 'Move me', zodat het lijkt of de vlinder en de vogel echt vliegen!


'My heart flutters' is toch wel een uitspraak vol liefde!


'You move me with your Kindness' is mooi als bedankje
of een kaartje voor een vriendschap..


Onderaan dit bericht vind je de gebruikte materialen en ben je
benieuwd hoe het eruit ziet als de kaart 'beweegt'? Klik dan HIER
voor een YouTube filmpje.
Benieuwd wat de andere dames gemaakt hebben? 



Ik - Niki - Eva - Sara CEO Stampin' Up! - Judith - Aude

Klik op de naam om naar het blog te gaan  en met ons mee te hoppen:

Vandaag heb ik nog een tweede bericht voor 'Challenges Donderdag'!
Deze zal vanaf 7.00u online staan. Fijne dag!


Lieve groetjes, Yvonne



-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vrijdag 16 februari gaat er een wekelijkse verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor donderdagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.
Het is Sale-a-Bration tijd!! Dus kies bij iedere 60 euro jouw cadeautje uit, uit
de speciale brochure! Vanaf de 16e worden 3 nieuwe SAB-producten toegevoegd:



 Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com
of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


De gebruikte SU materialen:




(klik op de producten om ze in mijn webwinkel te bekijken en eventueel

ook te bestellen! Betalen kan alleen met creditcard via deze winkel en alles
wordt rechtstreeks bij jou thuisbezorgd! Je hebt het dus snel in huis. Heb
je geen creditcard? Kijk dan hierboven voor bestel-informatie).


Product List

Geen opmerkingen: