vrijdag 1 december 2017

YEAR END SALE en nieuwe catalogus

*YEAR END SALE*

...de lijsten van de producten die ons gaan verlaten uit de najaarscatalogus zijn bekend..
Via deze link, klik HIER, kom je op de pagina met de lijst en de mogelijke kortingen.
Voor alle producten die eruit gaan geldt OP is echt OP!!

Als je rechts op deze pagina klikt op 'Shop now' en dan opnieuw op 'shop now' klikt, kom je in mijn webwinkel. Klik op het logo van het 'Sales Event' en je ziet meteen wat er nog te bestellen is en tegen welke prijs. Na 2 januari gaat alles er definitief uit.


Wil je iets bestellen, geef het dan zo snel mogelijk aan mij door! Of shop met creditcard rechtstreeks in de Online winkel.


Ik heb inmiddels ook de nieuwe catalogus kunnen bestellen!
Heb je bij mij de afgelopen maanden iets besteld? Of kom je een
workshop doen? Dan ontvang je hem automatisch!
Is beide niet het geval en wil je hem toch graag ontvangen?
Laat het weten door een e-mail te sturen en ook dan ontvang je hem thuis!


Lieve groetjes, Yvonne



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanaf vandaag, vrijdag 1 december is de Year-End-Sale. Omdat geldt OP=OP,
mag je jouw bestelling meteen doorgeven. Ik ga dan proberen de producten 
nog te bestellen.

Maandag 4 december gaat er een wekelijkse verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.

Update Stamparatus... De reserveringsperiodes voor de tool zijn gesloten.

Ik kan helaas geen tools meer reserveren voordat deze verschijnt in de jaarcatalogus
die uit gaat komen per 1 juni 2018. Dan is de tool voor iedereen beschikbaar!

Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com
of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen: