donderdag 28 december 2017

Challenges Donderdag

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 

Hallo!

Daar zijn we weer, na de Kerstdagen.. Heb je fijne dagen gehad?
 Ik hoop het!!

Vandaag hebben we op het '52 Weeks to Christmas' blog weer een nieuwe
challenge voor jullie! Want we beginnen gewoon weer vooraan met 'iedere
week een kerstkaart'. Al moet ik zeggen dat het voor mij de laatste bijdrage
zal zijn als DesignTeam lid.. Ik vind het altijd moeilijk om iets los te laten,
maar soms kan het niet anders..

Het is alweer heel wat jaren geleden dat ik het idee van 'iedere donderdag
een kerstkaart' met een blog begon... En ik ben dankbaar dat Ingrid het
heeft voortgezet.. Ik blijf ook zeker kaartjes maken, want het is inmiddels
echt een begrip en een stok achter de deur!


De challenge van deze maand is 'gebruik een ijsbeer of en pinguïn' op je
kaart. Ik koos voor een ijsbeer.


Maar het is eigenlijk een honingbeer.. Kijk maar eens op de set:

Afbeeldingsresultaat voor stampin up a little wild
Hij heet 'A little Wild' en staat in de jaarcatalogus.
Ik heb het bijtje afgeplakt met washi-tape voordat ik de
afbeelding gestempeld heb. En dat is je beer voor nog meer
te gebruiken! Zoals een ijsbeer..

Ik maakte meteen een serie kaartjes, want ik kwam er nog een
aantal tekort! De sneeuwvlokken komen uit 'Snowflake Sentiments',
een set die blijft!

Om 9.00u vandaag begin ook een bloghop met het team waar ik in
zit, Team Utopia! We laten allemaal uitwerkingen zien met producten
uit de nieuwe voorjaarscatalogus. Dus wil je graag inspiratie opdoen?
Dan kun je vanaf 9.00u HIER klikken en mee hoppen.

Een hele fijne donderdag!

Lieve groetjes, Yvonne




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanaf vrijdag 1 december is de Year-End-Sale. Omdat geldt OP=OP, mag je jouw bestelling 
 doorgeven. Ik ga dan proberen de producten nog te bestellen.

Woensdag 3 januari gaat er een wekelijkse verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor dinsdagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.
Dit is de eerste bestelling voor de nieuwe catalogus-producten!

Update Stamparatus... De reserveringsperiodes voor de tool zijn gesloten.

Ik kan helaas geen tools meer reserveren voordat deze verschijnt in de jaarcatalogus
die uit gaat komen per 1 juni 2018. Dan is de tool voor iedereen beschikbaar! Je kunt
nog wel zelf een tool reserveren t/m 30 december. Stuur me een e-mail voor meer info.

Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com
of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ik heb de nieuwe voorjaarscatalogus en Sale-a-Bration brochure al binnen! 
Wil je er ook eentje ontvangen? Laat het me dan weten!

7 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Zo'n schattig beertje!
Schitterende kaarten Yvonne. Jammer dat je stopt met 52WTC, maar soms moet je inderdaad keuzes maken. We zien je vast nog wel! Veel succes met alles!
Nancy

Enny zei

Een heel schattig kaartje, met een lief beertje ! Hartelijk dank voor je DT werk, leuk dat je toch nog blijft meedoen. Alvast een heel prettig eindejaar, en veel knutselplezier in 2018 ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Handig gedaan, van je honingbeer een ijsbeer maken! Goed gelukt, want het is een droppie! Leuke kaarten maakte je er mee, mooie kleuren.
Jammer dat je stopt als DT, maar je kunt nu eenmaal niet alles doen... Fijne jaarwisseling alvast, groetjes,
Jantine

!neke zei

Super leuk Yvonne !!!!

Diny zei

Wow.....hij is SUPER GAAF Yvonne....en in het echt nog mooier....hij staat hier op de schoorsteen te pronken hoor.....dank je wel!
Jammer dat je als DT lid stopt....maar leuk dat je elke donderdag mee blijft doen.
Een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2018
Groetjes Diny

Colien zei

Heel schattige ijsbeertjes zijn het geworden, erg gave kaartjes! Bedankt voor het leuke initiatief bij 52WTC en je jarenlange inspiratie.
grtz.Colien

Eri zei

Super lief kaartje Yvonne!
Groetjes, Eri