dinsdag 14 november 2017

Trots... Verslag van On Stage!

... dat is wat ik ben!! 
Na een geweldig (voor mij lang) weekend in Utrecht voor Stampin' Up!
On Stage! Een beetje later dan gepland, maar hierbij een verslagje!
Met als wat sneekjes naar de nieuwe catalogus! Maar die komt pas 3 januari
uit, dus het komt beetje bij beetje :)

Donderdagavond was het voor mij al zover. Als Event Council Member voor 
Nederland (wat is dat toch gaaf om te mogen doen) ben ik met de trein naar 
Utrecht gereisd om mee te mogen helpen met het opbouwen van het grote evenement.
Met dank aan iedereen die foto's heeft gestuurd of gedeeld!!


We verbleven in het NH Hotel bij de Jaarbeurs, waar ik de andere 7 collega's
ontmoette in het restaurant: Damir, Charlotte, Laura en Vincent van het hoofdkantoor
in Frankfurt en Dave, Mike en Kim van 'headoffice' in Amerika. Wat een eer om 
met hen allemaal te mogen werken!!


Na een heel kort nachtje (slapen in een hotel gaat me niet zo goed af hihi),
was het vrijdag tijd om op te bouwen! Met hulp van nog meer collega's is
het gelukt alles mooi op tijd klaar te hebben staan..


Ook was iedereen die een presentatie verzorgde al aanwezig om te oefenen.


's Avonds was het tijd voor CentreStage! Een avond met training en diner
voor demo's die Zilver Elite en hoger zijn. Ook hier weer een bijzonder gevoel om
erbij te mogen zijn! We kregen een heerlijk diner voorgeschoteld.. En ik mocht
een kleine presentatie houden..



Na nog een kort nachtje, was de dag aangebroken; de dag dat 225 Nederlandse
demo's bij elkaar waren voor On Stage!! En wat was (en ben!) ik trots op mijn
team! Maar liefst 9 dames waren erbij! Jullie zijn echt 'Het SU-per Team!' !!!


Mede dankzij dit SU-per team en mijn lieve klanten, mocht ik een hele rij
lintjes aan mijn badge hangen..
 We hebben veel nieuwe producten gezien, mogelijkheden daarmee en al mee 
naar huis gekregen!


Mijn presentatie 'on stage' was met een nieuwe set. Ik zal later deze week
een apart bericht plaatsen met de werkstukken die ik gemaakt heb! Maar
je kunt al wat zien op de foto's ;)



Iedereen werd ook aan het werk gezet met het maken van Make & Takes!



En voor je het weet, is het weer voorbij!! Na het evenement heb ik nog
mee mogen helpen met opruimen. Alles geteld en op de pallets geladen
en toen kwam mijn taxi om me naar huis te brengen.. Met tassen vol met 
spullen en een voldaan gevoel ging ik weer naar huis! Ik had nog een 
nachtje mogen blijven, maar tja, homesick.. Ik wilde graag weer terug naar
mijn mannen!!


 Het was echt weer geweldig!! Ik ben zo dankbaar dat ik dit alles mag
meemaken als Stampin' Up! demo.. I LOVE IT!!!!

En als klap op de vuurpijl heb ik vandaag nog vernomen dat ik in de Top 25
van Nederland ben geëindigd!! Op plekje nummer 23! Na alles wat er dit jaar
privé is gebeurd en wat ik heb mogen doen, had ik dit niet verwacht.. Echt top!
En daarvoor moet ik mijn gezin, team en mijn klanten bedanken, want zonder
jullie was er voor mij geen Stampin' Up! avontuur!! 
DANKJULLIEWEL!!!!!!

Ik hoop het nog lang te kunnen blijven doen!
Heb je vragen of wil je er de volgende keer ook bij zijn als (hobby-) demo?
Dat kan! Stuur me een berichtje.

Wordt vervolgd!!

Liefs, Yvonne

5 opmerkingen:

!neke zei

Ziet er allemaal top uit !

Sarah zei

Proficiat! Xx

Marijke zei

Super Yvonne, wat een leuk gaaf weekeinde heb je gehad en dan nog de 23e plaats van Nederland. Super gedaan! Groetjes Marijke.

Crealientje zei

Gefeliciteerd met je 23e plekje!💐
Leuk om te lezen dat je hebt genoten. Ziet er allemaal goed verzorgd uit.
Nu nagenieten! Ben benieuwd naar je werkjes.
Lieve groetjes Crealientje.

Rosina zei

Heel mooi verslag over je SU-uitje naar Utrecht Yvonne, en zo te lezen heb je daar met volle teugen van genoten...Zo leuk voor je....en succes verder met alles ....
groetjes Rosina