maandag 6 november 2017

On Stage en eigen evenement

Deze week is een drukke week.. Maar wel een hele leuke!

Donderdag mag ik richting Utrecht om mee te gaan helpen het Stampin' Up! On Stage 
evenement op te bouwen. Vrijdagavond en zaterdag zie ik daar in totaal ruim 200
collega's! We krijgen de nieuwe voorjaarscollectie al te zien en we gaan er bovenal
een feestje van maken! Ik ben druk bezig met de voorbereidingen van mijn 2 presentaties
die ik mag verzorgen..

Na vandaag heb ik voor jullie deze en volgende week diverse uitwerkingen met
Stampin' Up! NEDERLANDSE sets! Want we hebben er inmiddels al aardig wat..

Vandaag maak ik reclame voor mijn 2e Stampin' & Scrap Dag zaterdag 10 maart 2018.
De eerste inschrijvingen zijn al binnen, dus het belooft weer een SU-per leuke dag te
worden! Kom je ook??



Geen opmerkingen: