woensdag 15 november 2017

Alle info over nieuwe tool: de Stamparatus!

NIEUW - NIEUW - NIEUW

-------------------------------------------------------------------------------------------
For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 
--------------------------------------------------------------------------------------------


Alle informatie is compleet! Maak je klaar voor de komst van de geweldige,
nieuwe tool van Stampin' Up!: de Stamparatus Tool!!


Het is een stempelhulp. In eerste instantie lijkt hij op tools die er al zijn,
maar deze is toch net even anders! Er is hard gewerkt aan een stamping
tool met nog meer mogelijkheden dan je van andere merken kent. Ik zal zo
uitleggen wat die mogelijkheden zijn. Ik zal eerst nog een aantal andere 
vragen beantwoorden.

Wat gaat hij kosten?
De Stamparatus Tool kost €59,00.

Wanneer is hij te koop?
Vanaf morgenavond 22u, donderdag 16 november, is de tool te reserveren
en vanaf 1 februari 2018 gaat hij geleverd worden!

Reserveren?
Ja! Officieel wordt de Stamparatus Tool pas verkocht met ingang van de nieuwe
jaarcatalogus 2018 (1 juni). Maar zo lang willen we niet wachten op deze geweldige
tool! Dus heeft Stampin' Up! drie periodes dat de tool te reserveren is:

Van 16 tot 30 november  - leveren begint rond 1 februari
Van 5 tot 30 december  -  leveren begint rond 19 maart
Van 15 tot 30 januari  - leveren begint rond 15 april


Betaal ik mijn tool nu al? Terwijl hij pas later geleverd wordt?
Nee!! Je betaalt pas als de tool geleverd gaat worden!
Heb je jouw tool in één van de eerste periodes besteld? Dan valt de
betaling en levering in de Sale-a-Bration tijd (vanaf 3 janurai) en ontvang
je bij €60,- een GRATIS Sale-a-Bration cadeautje! Het wachten op de tool
levert dus wel een extraatje op!
Zeker ook als cadeautje voor Sinterklaas of Kerst. Ik maak een mooie
tegoedbon voor je, zodat je alvast iets kunt geven.

Hoe kan ik reserveren?
Ik kan als demonstratrice per periode 3 tools reserveren. Ik verzorg jouw
bestelling graag! Zodra hij leverbaar is, ontvang je dan ook van mij alle informatie!
Wil je hem zelf reserveren? Dat kan ook! Via de speciale reserveringspagina die
vanaf donderdagavond 22u online op de SU pagina staat (gebruik de knop 'shoppen'
hierboven) of informeer bij mij hoe je dit kunt doen via een e-mail. Je krijgt dan
van mij een speciale hostess-code die je gebruikt bij het bestellen. Ook dan zorg
ik dat alles goed geregeld gaat worden. Afrekenen kan dan alleen via een creditcard
en je maakt een account aan (ik kan je ook daarmee helpen! Mijn e-mailadres is:
y_vanbruggen@hotmail.com).

Niet reserveren? Dan is het wachten tot hij uitkomt op 1 juni 2018.


Wat is anders aan deze stamping tool?
Wil je graag zien hoe de Stamparatus werkt? Dan is er een filmpje voor jou!
Klik HIER voor het YouTube filmpje met alle info!!

En? Wat vind je ervan? Ik ben heel benieuwd! Ik ben zelf helemaal enthousiast
en ga mijn exemplaar reserveren! Kan ik je helpen? Stuur me dan een e-mail:
y_vanbruggen@hotmail.com en ik help je graag!



 Lieve groetjes, Yvonne



Geen opmerkingen: