maandag 30 oktober 2017

Nieuwe Stampin' Blends! Beestenbende!!!

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 


Goedemorgen!!

Ben je Stampin' Up! fan of ontvang je mijn nieuwsbrieven, dan heb je ze vast
al voorbij zien komen.. Deze week staat in het teken van de; Stampin' Blends!!
De nieuwe alcohol-markers van Stampin' Up! waarmee je afdrukken kunt inkleuren
en ik kan je zeggen: ze zijn echt SU-per fijn! Redenen genoeg om ze deze week
in de Spotlight te zetten!! De Nederlandse sets schuiven een weekje door..

En ik kan je zeggen, als je eenmaal aan het kleuren gaat, wordt het een beestenbende!! ;)
De inkt die je gebruikt is Memento. Deze veeg je niet meer uit zodra je gaat inkleuren.

Ik heb een workshop gepland op twee data en er is een Blends Club.
Lees hieronder verder!!



Voor deze mini-kaartjes heb ik de set 'A Little Wild' gebruikt. 
Hele leuke en fijne afbeeldingen om in te kleuren, zeker om mee
te oefenen!


Omdat van de dieren ook de achterkant gestempeld kan worden,
kun je grappige kaartjes maken. In de set zit een beer....


... een leeuw...


... en een olifant!!

 

WORKSHOP
Lijkt het je ook leuk om met de Blends aan de slag te gaan? 
Volgende week dinsdagochtend 7 november en op donderdagavond
30 november kun je ze uitproberen tijdens een workshop. Kosten zijn 
€7,50 per persoon en ik laat zien wat de verschillen zijn met de 
andere kleur-mogelijkheden van Stampin' Up!
Opgeven kan vanaf nu via een e-mailtje naar y_vanbruggen@hotmail.com



Wil je zelf de Blends aanschaffen? Dat kan!! Vanaf komende 
woensdag zijn ze te bestellen!! Hieronder vind je een link naar
de online-brochure en alvast een filmpje!

BLENDS-CLUB
Wil je graag alle kleuren aanschaffen, maar is de hele set in één
keer teveel? Dan kun je je aansluiten bij de 'Blends-club'. 
3 maanden lang, iedere maand €49,50 voor 1/3 deel van de
complete set, met een hele leuke verrassing!! 
Stuur voor meer informatie en aanmelding ook een e-mail. 

Woensdag nog meer Blends op dé eerste dag dat ook jij
ze kunt bestellen!!  Ze zijn als set te koop (€148,50 voor 27),
 maar ook los (€5,50) per stuk of per 2, licht en donker van één
kleur (€11,00). Ook zijn er een speciale, nieuwe stempelset en kits 
verkrijgbaar! Alle info vind je in de online brochure:

Link naar de online-brochure: klik HIER
Wil je graag een echte, papieren brochure? Dan stuur ik hem je graag toe!

Een eerste YouTube filmpje van een collega: klik HIER.

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zullen zijn als ik!!


Lieve groetjes, Yvonne



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Vandaag, maandag 30 oktober gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor vanavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.
Ook voor de Oktober-Actie DSP; laatste kans!

Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


De hele maand oktober:

Geselecteerd Designer Series Paper 3 + 1 GRATIS
Je zoekt zelf uit welk pakket je gratis als 4e ontvangt!




---------------------------------------------------------------------------------------------



De gebruikte SU materialen:

(klik op de producten om ze in mijn webwinkel te bekijken en eventueel
ook te bestellen! Betalen kan alleen met creditcard via deze winkel en alles
wordt rechtstreeks bij jou thuisbezorgd! Je hebt het dus snel in huis. Heb

Geen opmerkingen: