maandag 4 september 2017

Flamingo!

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Maandag 11 september gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Ook voor de nieuwe najaarscatalogus!!
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.
(Vanaf nu weer iedere maandag)
Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

--------------------------------------------------------------------------------------

Goedemorgen!

Voor alle scholen zit de zomervakantie er weer op.. Hier zijn we alweer een 
weekje bezig! Ook wel weer lekker hoor.. En weer tijd om wat te maken!
De nieuwe najaar/winter catalogus is ingegaan en we kunnen aan herfst en
kerst gaan denken. Sommigen moeten daar nog niet aan denken, maar ik 
vind het stiekem heerlijk :)


Vandaag ben ik nog even in zomerse sferen! Met een kaartje dat ik maakte voor 
de swap van mijn eigen team. Ik maakte een kitje met de materialen om 
(een variant van) deze kaart te maken:

In de hoofdrol natuurlijk de flamingo!

En de Nederlandse tekst.. Een toepasselijke richting de 
lieve dames uit mijn team.

Onderaan dit bericht vind je de gebruikte materialen.
Ik ga gauw verder met het voorbereiden van een aantal
workshops en de planning!
Ik wens je een hele fijne maandag en succes als je opstart vandaag!


Lieve groetjes, Yvonne


-----------------------------------------------------------------------------------------

Gebruikte materialen:

De Nederlandse set 'Boeket vol goede wensen' #145072
voor de tekst en bloemetjes

Afbeeldingsresultaat voor stampin up 145072





4 opmerkingen:

Diny zei

Prachtige kaart Yvonne!
Groetjes Diny

Rosina zei

Wee een schitterende kaart Yvonne, zo een mooie flamingostempel erop...

lieve groetjes
Rosina

GerJanne zei

Heel mooi kaartje!
GerJanne

Marjan zei

Supermooi Yvonne!