woensdag 7 september 2016

Bedankje en: Zilver!!!

Stampin' Up! bestellen? 
Komende maandag 12 september gaat er weer een verzamel-
bestelling uit! De eerste voor producten uit de nieuwe catalogus!
Geef je bestelling door voor zondag 19u, via een e-mailtje naar: 
 y_vanbruggen@hotmail.com

Hallo!! 

Ik begin mijn bericht van vandaag met een bedankje wat ik gisteren op mijn Facebook en 
in mijn nieuwsbrief heb geplaatst.. Wil je ook mijn nieuwsbrief ontvangen? Mail me even!


Nu ik er weer helemaal inzit na de vakantie en na vanochtend weer een workshop te hebben gegeven, besef ik me extra hoe leuk ik het vind om Stampin' Up! demonstratrice te zijn!! Iedere dag bezig zijn met wat ik het liefste doe: freubelen!! En ik verdien er ook nog eens mijn eigen geld mee, zodat ik thuis kan zijn voor mijn gezin, de kindjes op kan halen van school, doordat ik zelf mijn tijd kan indelen.. Beter kan het niet in deze fase in mijn leven Ik hoop dat ik het nog heel lang kan/mag blijven doen!!

Ik ben dan ook mijn klanten en team SU-per dankbaar voor alles! Want zonder hen, zou ik dit niet kunnen doen!! Dus een dikke dankjewel aan jullie allemaal!!!

En jij kunt dit ook!! Heb je er al eens aan gedacht om demonstratrice te worden? Hak de knoop door!! Doen!!! Of het nou voor jezelf is, of om er ook echt mee aan de slag te gaan, jij beslist! Er komt weer een team-dag aan, wie weet ben je erbij!! Stuur me een e-mailtje als je geheel vrijblijvend informatie wilt hebben. y_vanbruggen@hotmail.com


Mijn berichtje van vandaag heet 'Zilver' en dit is waarom :)
Twee werkstukken in zilver! De eerste is een kaart voor een downline in mijn team 
(of ik zeg liever teamgenootje). Ze heeft de titel 'Zilver' meer dan dik verdient door
een SU-per eerste halfjaar te draaien. En daar hoort een pakketje en een kaartje bij!
Met de grote, losse 'Layerd Letters' alfabet-set kun je zelf woorden maken.
Ik heb ze gestempeld met Versamark en daarna geƫmbossed met zilveren embossingpoeder.

Ook deze workshop-bedankjes zijn in het zilver. Met het Envelop Punch Board heb ik kleine 
envelopjes gemaakt en met de set 'Badges en Banners' (stempels en punch) het vogelkooitje
erop gemaakt. 
Afbeeldingsresultaat voor stampin up badges and banners

Makkelijk om te maken, heel leuk om te geven!

Geniet van weer een mooie nazomerdag!
Morgen ben ik er weer met Challenges-donderdag..

Liefs, Yvonne

3 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Yvonne,

Leuke projectjes maakte je met 'silver'...
Leg het maar niet te ver weg, je kan het nog gebruiken voor het KKT van deze maand!!

Liefs,
Nancy

Joke de Wit zei

Leuk gemaakt Yvonne.Gr.Joke

Nicole Parmentier zei

Leuk zeg! Ik heb ze gepind!