woensdag 6 juli 2016

Floral Boutique

Stampin' Up! bestellen? 
Donderdag 7 juli, gaat er weer een verzamelbestelling uit! O.a. voor de
actie die in het extra bericht van gisteren vermeld staat!
Geef je bestelling door voor woensdagavond 21u, via een e-mailtje naar: 
 y_vanbruggen@hotmail.com


Hallo!

Vandaag weer een paar kaarten met één set.. De Floral Boutique serie!

Gisteren heb ik een extra berichtje geplaatst met een SU-per actie die vanaf
morgen in gaat.. Heb je hem gemist? Klik dan HIER!

Eerst heb ik twee kaartjes om te laten zien die ik een paar weken geleden al
gemaakt heb.. Eentje is al op de plaats van bestemming! Een zomaar-kaartje
met een bedankje erin..

Op deze kaart en ook de volgende, heb ik de stempel met 
markers ingekleurd, zodat de bloemen en blaadjes in roze en 
groen afgedrukt zijn en niet in één kleur..

De bloem heb ik nog bewerkt met de Wink of Stella marker,
zodat deze een glans-laagje heeft.

Twee kaarten die op elkaar lijken, maar toch anders zijn..
Onderaan de vierkante kaart heb ik een border gemaakt
met de stansset en vellum.. Zo lijkt het een beetje als kant..

Het tweede kaartje is verjaardagskaartje 10x15cm..

Dit kaartje is heel eenvoudig, één-laags gestempeld, met Naight of Navy
op een kaartje uit een set 'Notecards & Envelopes'.
Meer heeft het niet nodig!! En in combinatie met het bijbehorende 
(Delftsblauwe) papier is het geweldig om te maken en te geven!

Hieronder zie je een sfeerfoto uit de Stampin' Up! Catalogus (pagina 76-77)
en de productfoto's.

 Stamp-set Floral Phrases 
Wood #141764 €30,00
Clear 141767 €22,00

Detailed Floral Thinlits dies (stansen) #141482 €35,00

Bundel stamp-set en Thinlits dies 10% korting
Wood #142354 €58,50
Clear #142355 €51.25

Floral Boutique Designer Series Paper #141663 €13,50 
(12 vel 30,5 x 30,5cm, 6 designs, ieder 2 vel)


Tot gauw!
Liefs, Yvonne





7 opmerkingen:

Sarah zei

Ik vind je rood- groene kaarten heel mooi. Ze stralen iets zacht uit. Xx

Marjanne zei

Heel mooi deze uitwerking!

Marjanne zei

Heel mooi deze uitwerking!

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gemaakt ! geslaagd, dit setje staat op m'n verlanglijstje...
grtjs,martina
x

Danielle zei

Leuk hoe je het vierkant scheef op de kaart hebt verwerkt bij het verjaardagskaartje! Maakt het bijzonder. Leuke kaarten Yvonne!

Marjan zei

Ik dacht ... Hee, die ken ik!! Hij hangt hier boven mijn bureau, prachtig!!

GerJanne zei

Wow Yvonne, het is allemaal weer even mooi! Prachtige set!
Groetjes,
GerJanne