donderdag 9 juni 2016

Challenges-donderdag!

Stampin' Up! bestellen? 
Maandagmiddag 13 juni gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Geef je bestelling door voor zondagavond 21u,
via een e-mailtje naar:  y_vanbruggen@hotmail.com


Hallo!

Het is donderdag... Challenges-donderdag!
Vorige week heb ik het door omstandigheden over moeten slaan, dus vandaag even een
inhaalslag! Want er zijn weer veel leuke, lopende challenges!

De eerste is voor.. De Liftchallenge van Marjan en Cornelie.. En wat hebben ze weer
een mooie kaart om te liften (klik HIER). Ik had eerste een rechthoek gebruikt (de tweede
kaart hieronder), maar wilde ook een andere vorm proberen en dat werd een cirkel!

Het is de bedoeling dat je alleen het uitgestanste of -gesneden deel van het plaatje 
inkleurt en wat er buiten valt niet..

Dit is de rechthoek-variant die meer op het origineel lijkt..

De tweede challenge is de '52 weeks to Christmas' week 23!
Op het blog is vandaag ook mijn bijdrage voor het Design Team te vinden (klik HIER).
We zijn alweer hard op weg naar de helft!

Ik heb twee Nieuwjaars-kaartjes gemaakt (eentje extra voor
vorige week :).. Met o.a. de champagneglazen uit de set 'Mixed Drinks'.

En.. Last but not Least.. Een kaart voor het Global Design Project (klik HIER).
Daar is het thema deze week #GDP039: Get well soon (Beterschap).

Met op de kaart het schattige kikkertje uit de hostess-set 'Love you Lots'
(welke je GRATIS mag uitzoeken bij een bestelling van 200 euro of meer).
Ik heb de 'mirror-technique' (spiegelbeeld) gebruikt.

Met stansen van de Sunburst en de Swirly Scibbles heb ik iets extra's aan
de kaart gegeven..

En aan de binnenkant een extra wensje..

En valt je iets op?? Nederlandse teksten!!
Ze komen uit de Nederlandse set 'Recht uit het hart'. Komende
maandag staat het mijn blog in het teken van deze set, MET een leuke actie!!



Dat waren de kaarten! Hier gaan we ons voorbereiden op dag 3 van de avond-vierdaagse
die we met z'n viertjes lopen, ben benieuwd!!

En wil je nog meedoen met de #imbringingbirthdays actie?? Vandaag kan het nog!! 
Klik HIER voor het bericht met alle informatie!

Maak er een mooie dag van!!
Liefs, Yvonne

18 opmerkingen:

anneke's creaties zei

wat heb je weer geweldig mooie kaartjes gemaakt
ze zijn allemaal suuuuuuper

groetjes anneke

Joke de Wit zei

Prachtig zijn ze Yvonne.Gr.Joke

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie serie heb je weer gemaakt Yvonne, die eerste met de cirkel uitstansen vindt ik een goed idee, de ander liftkaart is ook heel mooi, je nieuwjaarskaartjes zijn een super idee, en ook het laatste kaartje met het kikkertje is geweldig mooi. Ik ben benieuwd of jij me voor de Nederlandse set kan overhalen, ik kom maandag bij je kijken. Ik kan er maar niet warm voor lopen...Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Monique zei

Je hebt zeker een inhaalslag gedaan met deze mooie kaartjes.

xx Monique

Suzan zei

Prachtige Kaartjes heb je gemaakt Yvonne!Super!
Groetjes Suzan

Petra-loves-paper zei

Zo jij hebt lekker doorgewerkt, mooi groetjes Petra

Diny zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt Yvonne.
Nu ben je weer helemaal bij! Ik heb net gereageerd op je oproepje voor je verjaardag.....wat een leuk idee!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Dat is ook een idee om een dag alle challengekaartjes te laten zien! Ze zijn stuk voor stuk heel mooi. Succes met de avond 4 daagse. Gezellig om dat met je gezin te doen!
Groetjes,
GerJanne

Brian King zei

Such a super-fun use of this frog. What a wonderful card and great technique. Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project theme challenge!

Rosina zei

Schitterende kaartjes heb je weer gemaakt Yvonne....je liftkaartjes zijn ook prachtig...en ook de kerstkaartjes zijn echte beauty's...
Ik hoop dat mijn kaartje voor jou op tijd aangekomen is...want morgen laat ik hem op mijn blog zien....je snapt het wel hè ....een liftkaartje hahaha...

groetjes Rosina

Syl(via) zei

Mooie kaarten Yvonne. De mirror-techniek kende ik nog niet. Dat die ga ik ook eens probreen. Gr. Syl(via)

Marjanne zei

Mirror techniek? Hoe doe je dat? Mooie kaartjes!

Margreet zei

Het zijn stuk voor stuk mooie kaartjes Yvonne!
xxx Margreet

Epie zei

Je hebt veel leuke lift stempelkaartjes gemaakt Yvonne x
Veel plezier met avondvierdaagse en gefeliciteerd met je birthday Fijn weekend van Epie ...

Epie zei

Je hebt veel leuke lift stempelkaartjes gemaakt Yvonne x
Veel plezier met avondvierdaagse en gefeliciteerd met je birthday Fijn weekend van Epie ...

Jess zei

What a gorgeous collection! Thanks so much for sharing your talents and joining in with this week's Global Design Project!

Marjan zei

Leuk dat je er twee maakte voor onze Liftchallenge, ze zijn allebei heel mooi gelukt met erg mooie stempels! Ook de andere twee zijn ee plezier voor het oog! Ik ben een kikkerfan dus dat kaartje is natuurlijk helemaal gaaf!

Cornelie zei

Weer een leuke diverse serie zo bij elkaar! Mooie liften beide, maar die met de cirkel vind ik echt een plaatje! Onwijs mooi!
Dank je wel Yvonne!