donderdag 12 mei 2016

Challenges donderdag

Stampin' Up! bestellen?? Maandag gaat er weer een verzamelbestelling uit, 
ook voor de retired lijsten!  Geef je bestelling door voor zondagavond 21u.
Via een e-mailtje naar:  y_vanbruggen@hotmail.com


Doe je ook wel eens mee met challenges?? Leuk he?!
Ik vind het vooral heel leuk om nieuwe inspiratie op te doen en nieuwe
technieken en kaart-sketches te proberen. Soms blijf je een beetje hangen
in je eigen stijl en is het juist goed om eens buiten je eigen comfort-zone
te gaan.. Maar ik probeer toch altijd ook wel bij mezelf te blijven, mijn
'handtekening' op de kaart te zetten.. Deze week heb ik welgeteld VIER
challenge projecten om te laten zien..

De eerste is voor de Liftchallenge (klik HIER). Na een vakantie van drie
weken kunnen we weer liften! En wat voor lift.. Ik werd er meteen helemaal
vrolijk van!

Ik heb het origineel aangehouden qua kleur en opzet.
Vind het origineel zo mooi en de kleuren knallen eruit, lekker zomers!

Ik heb de sets 'Gorgeous Grunge' (vlekken), 'Kinda Eclectic' (zon)
'Butterfly Basics' (tekst) en 'Botanical Gardens' (bloemen en bladeren) 
gebruikt. Al deze sets blijven in het assortiment! De kleuren zijn:
Daffodil Delight, Pumpkin Pie, Melon Mambo en Cucumber Crush.

Dit is het te liften origineel:

De tweede kaart is voor Dutch Card Lovers (klik HIER)! Dat is alweer even geleden
dat ik daaraan mee heb gedaan.. De opdracht is 'Herhaald stempelen'.

Ik heb een achtergrond gemaakt met de citroenen-stempel.
Mijn oudste zoontje Sam houdt heel erg van citroen-ijsjes, dus 
dat was de inspiratie voor deze kaart!!
Gemaakt met de stempelsets 'Apple of my Eye' (deze gaat eruit,
maar is nog te krijgen!!) en de set 'Spinkles of Life' (welke 
meegaat naar de nieuwe catalogus).

De derde kaart is voor de '52 Weeks' challenge, (klik HIER). Want we gaan
al hard op weg naar het volbrengen van de eerste helft van het jaar kerstkaarten
maken!! 

Ik heb de achtergrond gestempeld met de sneeuwsterren uit 'Flurry of
wishes' set, waar ook de tekst uit komt.

De kaart is in 2 kleuren gestempeld: Soft Sky en Bermuda Bay.

En dan als laatste, de challenge voor 'Global Design Project'! Klik HIER.
Het thema is: Project Life! En ik was net een pagina aan het maken, 
maar die moest nog afgemaakt worden, dus dat heb ik gedaan!


Een pagina van de On Stage dag in Amsterdam vorige maand.
Wat was het leuk... Met weer een paar sneakjes uit de nieuwe
catalogus, waaronder de stempels en de oranje kleur: Peekaboo Peach!

A Project Life page from the On Stage Event last April in Amsterdam.
What a great day that was!

Dat was de hele rij! Ik hoop dat je zelf misschien ook weer wat inspiratie
hebt gekregen!! Heb je vragen ergens over of wil je iets bestellen? Laat het weten!
Leuk dat je langskwam!!

Liefs, Yvonne

23 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Prachtig werk

Nancy Soetaert zei

Sorry, mijn smartfoon heeft rare kuren... 3 om ter mooiste kaartjes!
groetjes
Nancy

Joke de Wit zei

Goed bezig Yvonne,prachtige werkjes heb je gemaakt.Gr.Joke

Stamping Beauty zei

Hi Yvonne I love your cards and scrapbooking page - lovely style - Angela

Trijntje zei

Hoi Yvonne wat een prachtige creaties. Heel mooi deze kaarten die je hebt gemaakt. Groeten trijntje

Marjan zei

Wat een mooie dingen heb je toch weer gemaakt! Superkaartjes voor zowel de Liftchallenge en voor DCL, dank je wel voor het meedoen!

Irene zei

Oh hemel wat ben je weer mega-productief Yvonne en wat een prachtige dingen! Je liftkaart en DCL-creatie springen er voor me uit, heerlijk die kleurtjes!

xx Irene

anneke's creaties zei

wauw wat een schitterende creaties allemaal
ik kan niet kiezen, vind ze allemaal erg mooi
heel veel succes met de challenges

groetjes anneke

Margot zei

Geweldig! Wat een mooie dingen! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Diny zei

Wat heb je weer prachtige kaartjes gemaakt Yvonne....ik vind ze allemaal SUPER!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi al deze kaartjes Yvonne, wat ben jij lekker creatief bezig geweest...


groetjes Rosina
DT 52 WTC

marian zei

Prachtige kaarten zag ik voorbij gaan, alle-drie even mooi.
Groetjes van Marian.

Sarah zei

Wauw! Drie hele mooie kaarten!
Goed bezig!!

Monique zei

Het is je weer gelukt!
Prachtige kaarten.
Groetjes, Monique

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes Yvonne!!!
Groetjes Suzan

Ellen zei

Super uitwerking van de repeated stamping opdracht! Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Paula Dobson zei

All of your projects are just beautiful!! The starburst card at the top really grabbed my attention. I would never have thought to pair it with a floral design. Your PL layout is fabulous too! What a great reminder of how awesome Onstage was! Thanks for helping us showcase Project Life at Global Design Project this week.

Cornelie zei

Ja, je hebt een mooie eigen stijl. Je liften zijn altijd super, en het is idd leuk om inspiratie, en op een andere manier met kaarten maken bezig te zijn. Daarom vinden wij het liften zo leuk. En dan is het juist de kunst er toch je eigen ding van te maken. Dat lukt jou moeiteloos. Erg mooi, dan je wel!

Tanja Kolar zei

Uw lay-out is prachtig: Perfect tot in het kleinste detail. Groot compliment aan u.
Dank u dat u door middel van deze week bij ons zijn geweest.
Groetjes Tanja

Julie DeGuia zei

All your projects here are great, but I am here from GDP so I will say that I really like you Project Life layout and how you showcased several of the new products! Very nice!

Brian King zei

Yvonne - All of your cards in this post are lovely, but I really love your Project Life layout. So many great colors and wonderful accents to go with your pictures. So much to look at (for me) and to remember (for you). Love it! Thanks so much for playing along with this week's Global Design Project theme challenge - glad you did.

Nicole Parmentier zei

mooi, mooi, mooi!

Unknown zei

Mooie projectjes heb je gemaakt! De liftkaart is super gelukt! Dat vrolijke kaartje met citroenen als achtergrond! Zo leuk... En je kerstkaarten zijn altijd mooi! Ook deze is weer prachtig! Leuke projectlife pagina! Ik vind het altijd heel knap als iemand dat volhoudt!
Groetjes Maja.