dinsdag 17 november 2015

Cards and Scrap en Dutch Card Lovers

Vandaag voor jullie een Lay-out voor de nieuwe challenge op het Cards and Scrap
Challengeblog (klik HIER):  'gebruik clips'.
Ik heb een herfst-layout gemaakt met herten-clips:

Er zitten 8 kleine foto's op verwerkt.. Ik maak altijd teveel foto's en dus 
verwerk ik graag veel foto's op één LO. Vind het zo zonde om er veel weg
te laten :)


Doe je ook mee met de challenge?? Er is weer een leuke prijs te winnen!!

En dan is er nog een kaartje om te laten zien voor de challenge van Dutch Card Lovers
(klik HIER). Eindelijk heb ik weer eens een keer een challenge uitgewerkt. De opdracht
is een 'Tri-fold' card maken, Ik heb een kaart gemaakt met als basis 2 kaarten die in
elkaar geplakt zijn. Het thema van de kaart is Londen (my favorite city :) )..

Bij Engeland denk ik aan thee, vandaar de theekopjes op de voorkant..

Als je de kaart openklapt zie je de hele stempel en meer... Ik vond
deze stempel zo gaaf, die moest ik gewoon hebben!! Dat gevoel 
kennen jullie vast niet.. Hihi..


Wat kan hobby-en toch een heerlijke uitlaatklep zijn.. Er gebeuren zoveel 
vervelende dingen om ons heen.. Zacht uitgedrukt.. En het zet je echt wel aan het denken..

Maak er een mooie dag van!!!
Lieve groetjes, Yvonne


12 opmerkingen:

Ghea zei

Wat heb je dit allemaal mooi verwerkt Yvonne maar dat wisten we al dat je dat zo goed kan/
Wens je een hele fijne dag....Liefs Ghea

Je@net zei

Leuke lo, Yvonne. En ook je kaart is weer erg mooi!

Margot zei

Wat gaaf! Geweldige stempel van Londen! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Marjan zei

Wat een gave trifold, er is meer te zien dan je denkt op het eerste gezicht! Ook je Lo is gaaf, dit papier is er super voor en wat een leuke embellishments gebruikte je. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Wat een gave layout heb je gemaakt, zo'n mooie combi herfstpapier met de foto's.
Groetjes Ingrid

!neke zei

Super mooi gemaakt !

Diny zei

Wat ontzettend mooi allemaal Yvonne....prachtige LO en de kaartjes zijn zooooo leuk!
Groetjes Diny

Rosina zei

Een heel mooi layout Yvonne...leuke foto's erop en ook je kaartje is ook geweldig leuk....MOOI gedaan weer!!!

groetjes Rosina

Marjanne zei

Je LO is prachtig, en je Londense kaart ook! Super leuk. Bedankt voor jebeozkje en je felicitatie

Antoinette Voorn zei

Supermooi gemaakt Yvonne! Ik ben er weg van!
Groetjes Antoinette

anja curvers zei

Prachtige layout wat leuk die hertenclipjes en je kaart is ook helemaal geweldig. Bedankt voor je deelname aan DCl.

Ellen zei

Wat een leuke tri-folded card!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen