donderdag 26 februari 2015

15 maanden Stampin' Up!

Kijk voor mijn laatste post met kaarten voor de Liftchallenge en de 52 weeks in het bericht eerder vandaag!

26 november 2013 - 26 februari 2015 Stampin' Up

Alweer 15 maanden zit ik middenin het avontuur dat Stampin' Up! heet! Wat vliegt de tijd.. En ik ben er nog steeds iedere dag mee bezig en hoop dit nog heel lang te kunnen blijven doen! Sinds 1 januari heb ik zelfs mijn eigen bedrijfje!
Ik heb inmiddels al heel wat workshops mogen geven, nieuwe mensen leren kennen en zelfs nieuwe vriendschappen mogen krijgen... Het is zo leuk om je eigen enthousiasme te kunnen delen met anderen die dezelfde hobby hebben! Als demonstratrice kun je zelf bepalen hoeveel tijd je in je hobby stopt. Voor mij is het SU-per fijn om op deze manier thuis bij mijn mannetjes te kunnen zijn en daarnaast ook nog eens te kunnen doen wat ik zo graag doe: creatief bezig zijn, workshops geven (thuis en op locatie) en de gezelligheid eromheen!!
Je kunt het helemaal voor jezelf doen of samen met bijvoorbeeld een vriendin (eigen aankopen, 20% korting, overal als eerste van op de hoogte zijn, bonussen, producten en zelfs reizen verdienen!!). Maar je kunt ook (net als ik) het plezier in wat je doet, delen met anderen!! Je kunt workshops geven, op beurzen staan en de producten verkopen die exclusief via demonstratrices te koop zijn. Het enige waar je vanuit Stampin' Up! moet voldoen, is jouw kwartaalomzet halen van €300,- (€363 incl. BTW), dat is dus 100 euro in de maand. Je schaft in het begin jouw startpakket aan voor €129,- en je mag helemaal zelf kiezen wat je daarin wilt hebben! Daarnaast krijg je in de Sale-a-Bration feestperiode tot 31 maart ook nog eens extra cadeau's die je zelf mag uitzoeken!!
We gaan er niet van uit, maar blijkt dat het voor jou niet werkt, kun je ieder gewenst moment weer uitstappen, zonder dat je ergens aan vast zit of dat je iets terug moet geven.. Zet je twijfels aan de kant en probeer het!! Zo ben ik er ook in gestapt en zie wat het mij heeft gebracht!!

Heb je een wensen-lijstje wat je als bestelling zou willen plaatsen?? Denk er dan eens over na om dit om te zetten in een startpakket!! Kom in mijn gezellige team en doe met ons mee!!! Eind maart is er een teamdag en dan mag je natuurlijk ook meteen aanschuiven! Ik ben al met de voorbereidingen bezig om er een SU-per gezellige avond van te maken!!
Wil je graag meer informatie?? Dat kan! Op donderdagavond 5 maart geef ik een informatieavond bij mij thuis over demonstratrice worden/zijn. Wil je daar graag bij zijn? Geef je op! De koffie/thee staat dan voor je klaar!! Als je daar niet bij kunt zijn, mag je natuurlijk ook altijd een berichtje sturen voor meer info!!
Lieve groetjes, Yvonne


1 opmerking:

Rosina zei

Heel leuk voor je dat SU avontuur een succes is Yvonne...ik wens je een leuke lange tijd om deze uitdaging uit te breiden.... veel plezier ermee...
ik begin er niet meer mee, en daar speelt natuurlijk de leeftijd een rol in...
groetjes Rosina