donderdag 7 maart 2013

Week 11: Yvonne's 52 weeks of Christmas

Mededeling maandag 4-3: Er is iets mis gegaan met Mr.Linky
waardoor alle deelnemers weg zijn! Willen jullie je naam 
nog een keertje invullen in het challengebericht hieronder?!
Sorry voor het ongemak!!!!

Het is alweer tijd voor week 11 van de Christmas Challenge!! 

Heb je al meegedaan met de speciale challenge van
de afgelopen week?? Vandaag kun je je kaart nog linken
in het bericht hieronder en volgende week maak ik de 
(random) winnaar bekend!

Vandaag dus weer 'gewoon' een kaartje. Ik heb papier
van DoCraft, met Forever Friends. gebruikt en er een
Tri-Shutter kaart van gemaakt..

Ik blijf dat model zo leuk vinden om te maken!

De bloemen zijn van Imaginisce en Make Me, de 
Rubons van QuicKutz, de swirls van Crealies en de
tekststempels van Hero Arts en Magnolia.

Het kerstmutsje en de kerstsokken zijn brads van
Eyelet outlet en het metalen labeltje 'Santa' van KI
Memories.. Allemaal materiaal wat ik nog had liggen..

Dat vind ik ook zo leuk aan deze challenge! Mooi 
allemaal 'oud' kerst-spul opmaken! 

Wil je ook (éénmalig) meedoen met de challenge??
Dat kan! Kijk bovenaan bij het tabje over de
challenge.. Ik zou het heel leuk vinden als je meedoet!


Liefs, Yvon x

16 opmerkingen:

Louise zei

Enige kaart Yvonne, leuk model.
Deze week helaas geen kaart van mij kant.

Fijne dag LOuise

martina's kaartjes zei

deze is top ! mooi en heel erg leuk modelletje !
grtjs,martina
x

Unknown zei

Wat een leuk model, een prachtig kaartje! Leuk dat je kaartjes mag verloten, ik heb ze al gewonnen bij Zussenknutsel, anders had ik meegedaan :D.

Groetjes, Priskilla

Nelleke zei

Leuke kaart, en inderdaad we hebben nog zo veel liggen van afgelopen jaar. Leuk dat jullie dit volhouden om elke week wat te plaatsen. Groetjes, Nelleke

Lia zei

Yvonne, ik zie de lijst met deelnemers wél verschijnen aan de rechterkant! En hij wordt steeds langer!
Deze week van mij geen kaart, maar volgende week ben ik er weer bij.
xxx mam

crealinedance zei

Hallo leuke kerstkaart.Gr.Nel

Wybrich zei

het is elke keer weer een verrassing om te zien wat je gemaakt hebt, ook deze is weer erg leuk!
ik heb deze keer met de challenge meegedaan.

Anoniem zei

Weer een mooie kaart! Denk dat ik volgende week dit model eens ga gebruiken. Groetjes Sylvia

Sonia zei

Just lovely project dear Yvonne^_^
Beautiful image and colors used^_^
Hugs,
Sonia

Misseke zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Yvonne met een heel leuk modeltje - moet ik ook eens proberen ;).

'k Heb toch nog een kerstkaartje gemaakt voor de 52 weken - ik kom er volgens mij wel dit jaar ;)

Groetjes, Misseke

Richtsje zei

Schitterend gedaan Yvonne! En wat het model betreft heb je helemaal gelijk...hij blijft leuk om te doen! Verder kom ik weer alle ingrediënten tegen die een kerstkaart zo mooi maakt. Helemaal top!

Groetjes Richtje

Anita Meijer zei

Oh wauw Yvonne wat heb je nu toch weer voor een kunstwerk gemaakt, wat is dit weer prachtig, echt een beauty.
Liefs van Anita

Wies zei

Mooie kaart Yvonne. Blijft een leuk model om te maken.
Ik heb mijn kaart voor deze week net geplaatst op mijn blog.
Groetjes, Wies

Babette zei

Wat een prachtige kaart, blijft een erg leuk model dit.
Groetjes Babette

Unknown zei

Hoi,
Wat leuk gedaan weer deze kerstkaart. Mooi model.
Groetjes Saskia

Mieke zei

Hele leuke, mooie kaart! FF beertjes doen het altijd goed hé :-)