dinsdag 2 mei 2017

Eastern Palace Suite

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 
Vandaag, 2 mei, gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor vanavond 19u ik laat het mee komen: 
y_vanbruggen@hotmail.com
Ook voor de producten uit de retired-lijsten!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo!!

Het is alweer mei, wat vliegt de tijd! Ik ben een lang weekend weggeweest,
even opladen, en nu weer aan de slag! De kinderen hebben deze week nog
vakantie, maar het weer is hier helaas niet zo best, dus het wordt heerlijk
knutselen denk ik!! 

Ik heb vandaag de uitgebreide uitleg over de speciale bundels die alleen
in de maand mei te koop zijn! Het zijn producten uit de nieuwe 
jaarcatalogus, maar dan in een speciale set, met GRATIS producten!


Het SU You Tube filmpje met de producten: klik HIER
en een aanvullend filmpje klik HIER.

Dit zijn de speciale bundels die alleen in de maand mei 
verkrijgbaar zijn. Het product of de producten waar 'FREE' achter
staat, krijg je GRATIS in deze budel! En er zitten al DRIE nieuwe
kleuren in!!




Wil je één van deze bundels bestellen? Geef het door (zie bovenaan dit bericht).
Ik zal deze week een aantal voorbeelden laten zien met deze bundels. Wil je 
nu al wat voorbeelden zien? Op mijn nieuwste Pinterest bord over de nieuwe
jaarcatalogus, zie je voorbeelden van anderen: klik HIER.

Dit is één van de pins, om te laten zien wat je met de stansen kunt doen (en meer!):
01ba96faf87b519df4f2f57ecea20d7c43b328fe70.jpg:

Wordt nu ook demo en bestel al meer uit de nieuwe catalogus!
De catalogus zelf heb ik vanochtend besteld en komt eraan! Wil je ook 
een exemplaar? Laat het weten!!

Tot gauw!!
Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen: