woensdag 12 april 2017

Verslagje On Stage

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 
Maandagochtend 17 april gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19u ik laat het mee komen: y_vanbruggen@hotmail.com

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hier is 'ie dan eindelijk; het fotoverslag van de vier dagen OnStage!!

De afgelopen dagen waren zo druk met alles weer op orde krijgen na 
4 dagen van huis, uitrusten en de retired-lijsten! Nu weer vooruit!!

Voor mij begon het OnStage avontuur al op woensdag.. 's Ochtends
heb ik afscheid genomen van mijn mannen (en dat was even slikken)
en na het pakken van de koffer, ben ik rond 12.30u naar Amsterdam
gereden. Nadat ik had ingecheckt in het hotel, ben ik naar de Rai gelopen.


Tadaa!! De ingang! Ik moest om 15u mijn presentatie oefenen
op mainstage (het hoofdpodium). En dat ging aardig goed. Ik
was al weken heeeel zenuwachtig, maar ik wilde dit zo graag doen.
Ik ben 1 1/2 jaar Event Council Member voor Nederland en mag 
daardoor helpen achter de schermen en voorbereidingen, een 
hele eer en een kans die ik met twee handen heb aangepakt!
's Avonds was er een etentje met de andere dames die erbij 
betrokken zijn, in restaurant Roberto's in het Hilton Hotel..


Na een kort nachtje, was het donderdag dé 1e dag voor iedereen. Na 
een hele ochtend van voorbereidingen, ging om 12u de deur open.
Het feest kon beginnen! Ik mocht als deel van de 'You Crew' iedereen 
welkom heten en met een quiz prijsjes uitdelen.


Het was echt een feetsje, want maar liefst 5 dames uit mijn team waren 
erbij! En ook nog een toekomstig team-lid.
'Het SU-per Team!' was echt SU-per, zo trots op iedereen!! Natuurlijk
ook op de dames die er helaas niet bij konden zijn..
Ik was zelf veelal achter de schermen te vinden en mocht de prijzen 
met 'Prize Patrol' uitdelen in de zaal.


's Avonds hadden we een feestavond in het Okura Hotel!
Met een luxe etentje, muziek en dans..


CEO Sara Douglass opende de avond..


 Het was echt heel gezellig!
Rond 23u was ik terug op mijn kamer en kon ik me nog even
mentaal voorbereiden op mijn presentatie.. Het werd weer een
heel kort nachtje hihi...


Tja, daar zat ik dan.. Backstage te wachten tot ik om 10.05u op moest..
Jee, wat kun je zenuwachtig zijn voor iets....


En daar ging ik... Voor 850 collega's, een business-presentatie
van 15 minuten, in het Engels... En het ging goed!!!

Foto gemaakt door Sean Douglass..

Het was in één woord: geweldig!! Het support en de reacties uit de zaal
helpen je er echt doorheen.. Mijn team en Sara zaten vooraan! Hen kon
ik zien en verder niemand.. Ik heb na afloop zoveel complimenten gehad,
echt onbeschrijfelijk.. En normaal heb ik al moeite met het ontvangen
van één compliment en dan dit.. 


Brandi en Donna stonden mij achter op te wachten, net als de andere
meiden uit het Event Council team.. Donna heeft mij maanden
geholpen met het voorbereiden en beide hebben me woensdag en 
vrijdag enorm gesteund.. Ik ben ze zo dankbaar!


's Middags heb ik geholpen bij één van de Make & Takes, waar ook 
mijn team langskwam! 


Aan het einde van de dag mee opruimen en Sara hielp ook mee!
Hét moment om met haar op de foto te gaan voor ik het zou vergeten,
ik ben eigenlijk helemaal niet van mezelf op de foto zetten hihi.. 


's Avonds hebben we heerlijk gegeten met mijn team en mijn 
uppie Miranda.. Het was echt zooo gezellig! Een avond die ik
niet gauw vergeet..


Zaterdag was de laatste dag.. Met nog meer presentaties, nieuwe 
producten, een gezellige lunch bij collega's en het afbreken met de
staff.. Op deze foto's staat de voltallige staff, waar ik deel van uit mocht
maken.. Het was zo'n geweldige ervaring!! A once in a lifetime experience!!


It's a wrap!!!!
On Stage Live zat erop!

Ben je nog geen demonstratrice en wil je er de volgende keer ook 
bij zijn? Join the fun!! Klik HIER en lees er alles over!


De komende weken ga ik je laten zien wat er allemaal 
aan producten blijft en wat er nieuw komen gaat! Want 
wij hebben inmiddels de nieuwe catalogus ook ontvangen
en ik kan je zeggen: hij is gaaf!!! In mei kan ik ze gaan 
uitdelen en verzenden en vanaf 2 juni kunnen jullie de producten
ook kopen.
Er zijn nog heel veel leuke producten te koop uit de retired
lijsten! Klik op de knop 'shop now' in de sidebar hier rechts en
je kunt zien wat er nog is.

Tot gauw!!
Liefs, Yvonne

3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Je straalt echt!
SUper voor jou!
nancy

lenywim35 zei

Kan het me helemaal voorstellen, dat je genoten hebt Yvonne. Net wat Nancy zegt, je straalt helemaal. Super hoor. grts leny

alma.heijenk@gmail.com zei

fijn dat je zo genoten hebt! leuk verslag om te lezen. lijkt me een geweldige ervaring. Ik ben er helaas niet bij geweest. misschien volgende keer.