dinsdag 14 februari 2017

Fijne Valentijnsdag!!

Stampin' Up! bestellen?
Dat kan! De eerstvolgende verzamelbestelling gaat dinsdag 21 februari de deur uit!
Dan zijn de nieuwe Sale-a-Bration items er! Geef jouw bestelling uiterlijk door voor 
maandagavond 19.00u. Dit kan via een mailtje y_vanbruggen@hotmail.com
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HAPPY VALENTINE!!

Hoe verras jij jouw Valentijn vandaag? Met een kaartje, bloemetje of cadeautje?? 
Wij doen er eigenlijk niets aan, maar een kaartje hoort er toch wel bij vind ik..
Dus dat kan ik niet laten!

Voor diverse anderen heb ik wel iets gemaakt.. Dat valt vandaag in de bus, dus 
hoop dat ze hier nog niet gespiekt hebben ;)

Deze potjes heb ik gemaakt voor drie dames.. Begonnen als 
workshop-groepje, maar inmiddels vriendinnen <3 span="">
Met een paar miniatuurtjes erin.. Een kleinigheidje voor
Valentijn..

Drie verschillende potjes, maar ongeveer hetzelfde ;)

Het papier met de aardbeien komt uit de serie 'Fruit Stand'
(jaarcatalogus) en de stempel uit de set 'Suite Sentiments'
(voorjaarscatalogus).

Voor de workshoppers van vandaag en morgen en een aantal 
vriendinnen, heb ik vorige week deze kaart gemaakt..
Met de techniek die Sara Douglass, CEO van Stampin' Up!,
liet zien. Klik HIER en kijk naar het filmpje van 31 januari.

De hug (knuffel) van dit lieve monstertje is ook voor jou
als je dit leest!

Hij straalt ervan ;)
De techniek is: een paar druppeltjes refill-inkt in een 
fine-tip glue pen doen en daarmee de afbeelding inkleuren.
Je krijgt dan een mooie glanzend laagje in een kleur naar
keuze! 

Vanavond is mijn eerste team-avond met mijn team, ik heb er zin
in! Één keer raden in welk thema....  Fijne Valentijnsdag!

Liefs, Yvonne


2 opmerkingen:

lenywim35 zei

Leuk gedaan en ik wens je een prettige avond. Mijn Valentine verraste me vanmorgen met een ontbijtje op de Boulevard in Kijkduin bij Ketjesmix. Was perfect en heel gezellig. Leuke bediening en alles was even lekker.
grts.leny w

Rosina zei

Heel mooi deze valentijnscreaties Yvonne...Ik hoop dat jj ook een gezellige valentijnsdag heb gehad...
groetjes Rosina