woensdag 4 januari 2017

Let's Party!!!!!

Stampin' Up! bestellen? 
Maandagochtend 9 januari januari, gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
 Bestellen kan tot zondagavond 19u via een e-mailtje naar: y_vanbruggen@hotmail.com
Voor producten uit de nieuwe voorjaarscatalogus, de jaarcatalogus en GRATIS uit te zoeken producten in de Sale-a-Bration!!

Wil je jouw producten eerder in huis? Ook dat kan! Bestel rechtstreeks in mijn 
webshop (betaling per creditcard) klik HIER of neem contact met mij op en ik maak
een aparte order en krijg je het rechtstreeks thuisgestuurd!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------



Het is tijd voor een Sale-a-Bration!!!
Vanaf vandaag t/m 31 maart vieren we feest bij Stampin' Up!
Vier je met ons mee?

Wat houdt dit in?
* Als je een bestelling plaatst: kies je bij IEDERE 60 euro een GRATIS
cadeau uit de speciale Sale-a-Bration (SAB) folder!! Klik HIER


* Als je zelf (hobby) demo wilt worden: Mag je naast de SU-per 
aanbieding van het startpakket ook nog eens TWEE stempel-sets GRATIS 
zelf uitkiezen!! Klik HIER voor alle info en voor de link om je in te schijven
in mijn SU-per team! Of HIER en 'join the fun'!!



* Als je een bestelling doet van 200 euro of meer of hostess wilt
zijn van een party: Naast de gebruikelijke Hostess-credits ontvang je 
bij een totale bestelling van 275 euro of meer, 27 euro EXTRA cadeau!
Vanaf 200 euro krijg je al 10% om zelf uit te zoeken (niet 220 zoals in 
de brochure staat).



Als dat geen feestje is! 
Heb je de echte brochures nog niet en wil je ze wel graag? 
Stuur me een e-mailtje en ik zorg dat ze bij jou komen!

Voor de online brochures: 
* Voorjaarscatalogus (Spring/Summer Occasion Catalogue) klik HIER
*Sale-a-Bration folder klik HIER

HAPPY Sale-a-Bration!!!!



2 opmerkingen:

Rosina zei

Leuk leuk leuk Yvonne....succes ermee!!!!

groetjes Rosina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Dankjewel Rosina! Wat lief..