maandag 12 september 2016

It all started with a Mouse....

Stampin' Up! bestellen? 
Volgende week maandag 19 september gaat er weer een verzamel-
bestelling uit! De eerste voor producten uit de nieuwe catalogus!
Geef je bestelling door voor zondag 19u, via een e-mailtje naar: 
 y_vanbruggen@hotmail.com


Goedemorgen!

Wat een weertje he? We zomeren nog gewoon even door!! Daardoor heb ik ook 
echt geen idee van het feit dat het al bijna half september is.. De pepernoten zijn
zelfs alweer te krijgen!!!

Mijn dag begon net al goed toen ik zag dat mijn Vlinder-kaart van afgelopen 
donderdag (klik HIER) een 'Special Mention' heeft gekregen op het Global
Design Project blog, echt zo leuk!! Klik HIER.

Vandaag heb ik voor jullie een kaart om te laten zien welke ik heb mogen maken in opdracht.
Het wordt een thema-feest voor Brayden, hij wordt in december 1 jaar en het thema is...
Mickey Mouse! 

Met cirkel-stansen en effen cardstock kom je een heel eind. 
De voorkant..

De achterkant met pocket en een uitneembaar kaartje
waar alle feest-gegevens op staan..


Het was echt zo leuk om te maken en voelde me zeer vereerd dat ik de 
kaarten mocht maken! Vorig jaar waren het de Woezel en Pip kaarten
voor zijn zusje Jazz-Linn. Jennifer, nogmaals dankjewel voor de opdracht!!

Geniet van de mooie dagen!!

Lieve groetjes, Yvonne

Geen opmerkingen: