vrijdag 3 juni 2016

Cards and Scrap en de winnaar!!

Stampin' Up! bestellen? 
Maandagmiddag 6 juni gaat er weer een verzamelbestelling uit! 
Geef je bestelling door voor maandagochtend 12u,
via een e-mailtje naar:  y_vanbruggen@hotmail.com


Hallo allemaal!

Allereerst moet ik me aan een belofte houden! De winnaar van de 
cadeaubon ter waarde van 10 euro, die met de bloghop te winnen was!
En de winnaar is.... Tromgeroffel......

Diny!! 
(http://dinys-scrapkaarten.blogspot.nl/)
Diny, je mag mij een mailtje sturen om je prijs te verzilveren:
y_vanbruggen@hotmail.com

Iedereen heel erg bedankt voor het mee-hoppen en voor het
achterlaten van de reacties!!


Vandaag begint op het Cards and Scrap Challenge blog weer een nieuwe
uitdaging! De uitdaging voor juni is een kleuren challenge.
Gebruik op je werkstuk: Lime-groen, roze, lichtblauw, zwart en wit!

Dit is mijn bijdrage:


Met o.a. de set 'Picture Perfect' (bloemen) en met een tekst die voor mij veel betekent
deze dagen.. Vandaag en morgen nemen we afscheid van mijn oma...

Wil je ook meedoen met de challenge? Klik dan HIER.
Helaas is het mijn laatste bijdrage voor het blog.. Voor de tijdschriften
blijf ik wel werken, dus we 'zien' elkaar daar zeker nog!!

Nu de nieuwe catalogus uit is, is het vanaf volgende week weer het 
gebruikelijke schema hier op mijn blog, met producten in de spotlight
en meteen 2 foto-tutorials! Kom je dan even kijken?

Een fijn weekend voor iedereen..
Lieve groetjes, Yvonne

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt!
En Diny: gefeliciteerd!
GerJanne

Danielle zei

Prachtig kaartje! Sterkte voor vandaag.....