donderdag 21 november 2013

52 weeks of Christmas

De laptop is weer terug!! En mooi op tijd om mijn
kerstkaart van deze week te kunnen posten!
Bedankt voor de felicitaties voor oma! We hebben 
een hele fijne middag/avond gehad! Hoop het ook
te halen, 92.. Ben blij dat ze alles nog mee mag maken!!


Afgelopen maandagavond heb ik weer een gezellig
Stampin'Up avondje gehad.. Samen met mijn moeder 
had ik het georganiseerd en Annemarieke (Annemarieke
Makes) is de demonstrator die onze avond verzorgde..


Ik wilde graag nog een keer een kaart maken..
En we maakten er ook nog een cadeauverpakking 
voor een kaarsje bij..


Heel makkelijk om te maken, maar wel heel leuk!!



Ze werden allemaal heel anders!! 
Het was een hele gezellige avond!!! Bedankt meiden!!


We komen langzaamaan wel heel dicht bij kerst!
Doe je ook weer mee? Dan kom ik even kijken..
En wil je volgend jaar ook (weer) meedoen? Ik heb een
apart blog gemaakt; klik HIER.

Liefs, Yvon x



23 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Een hele mooie kaart, leuk met die
strik ☺
Liefss Erica ☼

martina's kaartjes zei

wat zijn deze leuk ! mooi
grtjs,martina
x

Els zei

Prachtig mooi gemaakt en vooral de kaarsverpakking vind ik zo gaaf.
Groetjes, Els

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartjes Yvonne...
Mooie kleurtjes en die strik erop is prachtig...ook die kaarsverpakking is TOP!!!
Mijn kaart voor deze donderdag staat er ook weer bij, ik ben benieuwd wanneer die zichtbaar wordt in de leeslijst...

groetjes
Rosina

Cora Schram zei

Dit is wel heel weg leuk. En je kaarsverpakking is ook een schatje.

Groetjes Cora

Joke de Wit zei

Mooi Yvonne.Groetjes Joke

Marfien zei

Zo samen een mooie serie gemaakt, en de kaarsverpakking is super.
(weer eens iets anders als een zakje)

Ans Gilbert zei

Je kaartje ziet er prachtig uit Yvonne en de kaars verpakking is erg leuk..groetjes Ans

Misseke zei

Prachtige kerstkaartjes Yvonne - mooi met die strik - de kaarsverpakking is ook heel gaaf gedaan.

De mijne staat er ook weer bij ;)

Groetjes,
Misseke

Marjan zei

Mooie kaart en je cadeau verpakkinkje is zeker erg leuk!

Diny zei

Wat MOOI!
Heel erg leuk gemaakt Yvonne.

Groetjes Diny

Marlieke zei

Ik heb veel gemist op je blog. Ben zoooo druk. Leuk dat je een SU workshop hebt gehad. Zoals je waarschijnlijk wel weet, ben ik een enorme SU fan! Mooie dingen hebben jullie gemaakt. Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn he om iets leuks t krijgen. Bedankt nog voor je tip over mijn vorige kerstkaart waar ik niet zo happy mee was! Snap wat je bedoelt. Vandaag heb ik weer een nieuw kerstkaartje geplaatst; een die ik al een tijdje had liggen. Groetjes Marlieke

Judith Liefting zei

Erg leuk! Ook om de strik zo enkel te gebruiken, kan makkelijk op een kaart.
Zo is kijken of een dubbele ook staat of dat het to much is...

lenywim35 zei

Mooi gedaan Yvonne. Goed idee zo een kaars inpakken. Bewaar het tot volgend jaar.
Ik post nog een kaart voor je, maar zal een beetje laat zijn.
Eerst boven alles opruimen. Ben samen met mijn nichtje 4 Xmas aan het pimpen. Een enorme troep boven.
En koud daar..... 13o. Nu komt de zon er een beetje in. gr leny w

Anita Meijer zei

Wat heb je dit toch weer schitterend gemaakt Yvonne, supermooi en fijn dat de laptop weer terug is.
Liefs van Anita

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie kaart ,leuke kerstverpakking .
Groetjes Doris

Jeannette zei

hoi Yvonne, wat een gave kaarten, zo superleuk! en ik zag dat je een nieuw blog hebt aangemaakt voor de kerstkaarten, ik heb me maar gelijk aangemeld, vandaag ook weer een eens een kaartje geplaatst, en nog gefeliciteerd met de jarige, ja dat hopen we allemaal te bereiken in goede gezondheid, groetjes Jeannette

Wybrich zei

Weer een prachtige kaart Yvonne!
Ik doe ook deze week weer mee!

Mieke zei

Wat een pracht van een kaart is dit! En de cadeauverpakking is ook heel erg leuk!

GerJanne zei

Ach wat ziet dat er weer gaaf uit.
heel erg mooi! Leuk hoe de kaars zo mooi verstopt/verpakt is.
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

Leuk gemaakt! Die grote strik is echt helemaal fantastisch.

-xies- Renate.

Wies zei

Leuke kaart met die grote strik. De verpakking voor een kaars is ook erg leuk.
Ik heb mijn kerstkaart(en) net geplaatst.
Groetjes, Wies

Gerdine zei

Erg leuke projectjes!