donderdag 5 december 2013

52 weeks of Christmas met uitdaging!

Dit bericht blijft bovenaan staan t/m 5 december .
Kijk voor het nieuwste bericht hieronder!

Allereerst een welkom aan mijn nieuwe volger Anita!
En volgens mij had ik dat bij Pia nog niet gedaan, dus
bij deze alsnog!! Leuk dat jullie mijn blog willen volgen!!

Het is weer tijd voor de 52 weeks of Christmas.
De laatste challenge van dit jaar!
Tenminste.. Waar een prijsje aan vast zit :-)
En omdat het de laatste is, maak ik het jullie heel
makkelijk: ALLES MAG!!!!

 Dit is mijn kerstkaart van deze week:
Ik heb de indeling van een kaart op Pinterest,
maar er zelf verder mijn eigen draai aan gegeven.

De witte inkt is van Stampin'Up (echt super fijn!) en
verder vanalles wat..

Dit is de candy die je winnen kunt:
Een stempelset van Viva Decor met papier erbij.

Wil je meedoen? Vul dan je naam in bij Mr.Linky..
En wil je mee blijven doen met de 52 weeks challenge?
Kijk dan even HIER!! Je kunt linken TOT EN MET
donderdag 5 december en op 12 december maak ik de
winnaar bekend!!

Ik zou het heel leuk vinden als je meedoet!!
Ik weet niet zeker of ik vandaag de gelegenheid heb om
langs te komen, er moeten wat dingen af... Sorry als
het niet lukt!!! Maar super bedankt voor het meedoen weer!!

Lieve groetjes, Yvonne

27 opmerkingen:

Lia zei

Ik vind deze wel héél erg mooi en doe dus een keertje mee!
Jouw kaart is weer helemaal 'Yvonne'!
tot straks,
mam

Lia zei

Geweldig leuke kaart heb je weer gemaakt, ga ook maar eens mee doen, wel zo leuk,
groetjes Lia

Diny zei

Schitterend Yvonne!
Ik heb er net ook al weer een opgezet en probeer ook volgende week weer mee te doen.....het is ook zo leuk om te doen!

Groetjes Diny

Wilma zei

Wat een MOOIE kerstkaart Yvonne.....er is "vanalles wat" te zien.
Liefs Wilma ☺☺☺

Erica ♥ zei

Schitterende kerst kaart weer !
Gezellige (knutsel) week nog ☺
Groetjes en liefss Erica ☼

Rosina zei

Heel mooi kaartje weer Yvonne..hele mooie frisse kleurtjes PRACHTIG!!!
Ik ga natuurlijk weer mijn best doen voor volgende week....en dan heb ik op één weekje na alle weken meegedaan...en probeer dat zeker volgend jaar ook weer te doen....Ik heb nu kaartjes over hahaha

groetjes Rosina

Ingrid Reyners zei

Mooie kaart is het geworden, en alles mag deze keer, en dat voor de laatste keer, daar ga ik heel erg mijn best voor doen! Groetjes Ingrid

anja curvers zei

Hi,hi, uiteraard doe ik ook weer mee en volgens mij heb ik alle weken meegedaan. Heb durf het bijna niet te zeggen maar een totaal van 150 kerstkaarten dus volgens mij ben ik voor volgend jaar ook al voorzien maar we gaan gewoon door vind het veel te leuk.
Dit is wederom een prachtig kaartje hoor.

lenywim35 zei

Hallo Yvonne,
Met moeite , ik kan gewoon mijn ogen niet openhouden, toch een kaart voor je gemaakt. Het is goed dat alles mag, want ik had het niet gelezen. Geen blog opengemaakt deze week. Komt hopelijk volgende week wel weer.
Succes en we gaan gewoon door met alles. gr leny w

lenywim35 zei

PS. Ik vond je jkaart weer mooi en inspirerend. gr leny w

Jeannette zei

Hoi Yvonne, wat een mooi kaartje laat je ons weer zien, heel mooi! Ik probeerde ook een kaartje te plaatsen maar dsat lukt niet via mijn tablet helaas, ik probeer het wel weer zodra ik weer thuis ben van mijn weekje weg. Groetjes Jeannette

Misseke zei

Schitterend kerstkaartje Yvonne - hij is weer heel leuk geworden.

De mijne staat er ook weer en natuurlijk doen we volgende week ook weer mee met de challenge ;)

Groetjes,
Misseke

Mieke zei

Deze is ook weer heel erg mooi!

Nancy zei

Hey Yvonne,

Wat een leuke kaart, zo met vanalles wat... Zou ze niet direct namaken maar ze ziet er wel leuk uit!

Liefs,
Nancy

Wybrich zei

Prachtige kaart Yvonne!
Ik heb even teruggelezen.....succes met Stampin Up!

Heb zonet ook weer een kaart geplaatst!

Cora Schram zei

Mijn bijdrage staat er ook weer bij.
Groetjes Cora

Wies zei

Een leuke kaart met mooie "glitterbloem" Yvonne.
Ik heb mijn kaart voor deze week net geplaatst.
Groetjes, Wies

martina's kaartjes zei

mooie en leuke kaart !
grtjs,martina
x

Marjanne zei

wat een mooie kaart!

Marjan zei

Een heel mooie kaart, Yvonne. Leuke niet traditionele kleuren!

Aartje zei

Prachtige kerstkaart Yvonne. Ben bezig met een kerstkaart en hoop dat die voor donderdag af komt.
Groeten, Aartje

Marjan zei

Zo, eindelijk weer eens een bijdrage van mij.
Groetjes, Marjan

Jeannette zei

hoi Yvonne, ja hoor, ik heb toch weer een kaartje kunnen plaatsen, groetjes en sterkte met alle drukte, Jeannette

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Yvonne, super
groetjes Janie

Rosina zei

Hele mooi kaart laat je ons weer zien Yvonne...PRACHTIG!!!!
Die van mij staat er ook weer bij....hahaha het rijmt nog ook...
Fijne sinterklaasavond nog
Rosina

corryskaart zei

Hoi Yvonne,

Weer een leuke kaart.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Anita van Merode zei

Hele mooie kerstkaart. Ik doe graag mee met jouw challenge leuk.
Groetjes Anita