donderdag 10 oktober 2013

52 weeks of Christmas en winnaar!

Omdat er al zoveel leuke reacties zijn geweest
over doorgaan in het nieuwe jaar met deze 
challenge, heb ik een apart blog gemaakt!
Klik rechts op de challenge-afbeelding en je
komt direct op het nieuwe blog!! 

Wat zal het raar zijn als het over een paar maandjes
kerst is (geweest) en deze challenge afgelopen is..
Het zit er echt in gebakken om iedere donderdag een
kerstkaart te plaatsen!! Maar het is nog niet zover, 
dus voorlopig gaan we nog even vrolijk door!!

Allereerst heb ik natuurlijk de winnaar van de challenge
'zelf bloemen maken'.. Het is een random winnaar. 
De candy is gewonnen door.......

Nr. 11 Misseke

GEFELICITEERD!! Je mag me jouw gegevens mailen
(je vindt mijn mailadres in de sidebar), dan komt de candy
z.s.m. naar je toe!!

Deze week een vrij eenvoudige kaart met weer oude
restjes.. Het zijn weer onderdelen uit een knipvel van 'The
Beary Patch'. Het vlak met de tekst erop, de kerstboom
en de ster. Zelf nog wat lint en kerstrozen toegevoegd en
striksteekjes getekend.. Een beetje een 'old english' 
kerstkaart!

Zo zijn de kaarten iedere week weer heel anders!!
En dat houdt het ook leuk!!

Helaas ben ik vandaag niet in de gelegenheid bij iedereen
een reactie achter te laten, maar probeer alsnog snel
een kijkje te komen nemen!! Sam is morgen jarig, hij
wordt 4 jaar.. Dus vandaag de voorbereidingen treffen,
ook voor het feest van zaterdag!

Bedankt iedereen weer voor het meedoen!!! Super leuk
dat er nog steeds zoveel meedoen iedere week!

Liefs, Yvon x

23 opmerkingen:

Marlieke zei

Beetje andere stijl als we van je gewend zijn als je het mij vraagt, maar niet minder mooi! Het lukt mij de laatste tijd ook niet om actief reacties achter te laten. Kom ook weinig aan knutselen toe, zo af en toe maak ik iets. Vandaag wel weer een Kerstkaartje in elk geval.

Erica ♥ zei

Dit is ook weer een heel mooi kaartje hoor, en anders ga je na de kerst
toch weer gewoon verder nog een
jaartje kerst kaartjes maken, er zal
vast genoeg animo voor zijn ☺

Groetjes Erica ☼

Lia zei

Ik vind hem gewoon heel mooi hoor, en waarom gaan we niet gewoon door in 2014? Misschien een andere dag ofzo?
groetjes Lia

Diny zei

Een prachtige kerst kaart Yvonne!
Het is juist leuk om eens wat anders te laten zien... en van mij mag je doorgaan in 2014 hoor!

Groetjes Diny

Nelleke zei

Leuk die verscheidenheid. Misschien moet je volgend jaar wel doorgaan.... Succes met de voorbereiding voor de verjaardag van je zoon en alvast gefeliciteerd. Groetjes, Nelleke

Ingrid Reyners zei

Deze old english kerstkaart hoort er ook gewoon bij, ik pak het papier toch ook ieder jaar wel weer voor de dag, lekkere warme tinten. Ik doe vandaag ook weer mee, waarom ga je niet gewoon door na de kerst? Volgens mij zijn er naast mij nog best wel wat mensen te vinden die er heel enthausiast over zijn. Voor Sam morgen een fijne dag gewenst, al vier jaar dat wordt schooltijd, spannend! Groetjes Ingrid

Cora Schram zei

Leuke kaart is dit geworden.
En ik sluit me bij de anderen aan, je mag van mij nog even doorggaan met de kerstkaarten....
En succes met de voorbereidingen en een hele fijne dag alvast gewenst. En feliciteer hem ook namens mij.

Groetjes Cora

jolanda zei

mooie kaart.
Alvast gefeliciteerd

Renate zei

Prachtig! Deze stijl vind ik echt super mooi. Het lijkt een 'oud' kaartje, maar het is geen vintage. Super.

-xies- Renate.

anja curvers zei

Misseke van harte gefeliciteerd en weer een mooie kaart Yvonne en wat noem jij eenvoudig? Alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Sam en een fijne dag gewenst.

Rosina zei

Wat weer een leuke kerstkaart Yvonne
en ja een andere stijl dan we gewent zijn van je .aar daarom niet minder mooi..
Ook ik doe deze week weer mee, alleen mijn kaartje komt de laatste tijd weer veeeeeeel later in de bloglijst en dat is heel vervelend....
Succes met de voorbereidingen van de verjaardag van je zoontje...

groetjes Rosina

Misseke zei

Oh wat leuk dat ik de challenge heb gewonnen - hartstikke leuk en hartstikke blij :) :) :).
Alvast hartelijk dank Yvonne!!!!
Prachtige kerstkaart heb je gemaakt - anders dan wat we gewend zijn maar ik hou er wel van ;).
Mijn kerstkaart staat er ook weer en het mag wat mij betreft ook gewoon doorgaan in 2014.
Succes met de voorbereidingen en alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Sam.

Groetjes,
Misseke

Doris knippenenplakken zei

Hoi Yvonne,
Vindt hem prachtig ,
Proficiat met de verjaardag van je zoon ,en veel succes met de voorbereidingen.
Groetjes Doris

Lia zei

Mooie kaart met bekend papier. Heb ik ook nog liggen dus misschien zie je het in de komende weken weer terug!
Zullen we maar gewoon doorgaan in 2014 dan? Genoeg animo en het is fijn dat je aan het eind van het jaar al aardig wat kaarten klaar hebt liggen!
Misseke, Proficiat!
xx mam

Nancy zei

Hey Yvonne,
Wat een sfeervolle kaart maakte je voor vandaag.
Geniet van de verjaardag van jouw zoontje! Geef hem maar een dikke knuffel van me!

Liefs,
Nancy

Anoniem zei

Een hele mooie kerstkaarten! Ik sluit me aan bij de anderen om in 2014 gewoon door te gaan :)
Missteken, gefeliciteerd!
Groetjes Sylvia

Wybrich zei

Super leuke kaart Yvonne!
Wat geweldig leuk dat je in 2014 doorgaat! Ik ben er zeker bij!

Net mijn kaart gepost.

Voor morgen: Alvast van harte gefeliciteerd met het kleine kereltje en een gezellige dag gewenst!

lenywim35 zei

Ik heb net mijn kerstkaart gepost. Ben blij dat je in 2014 verwacht wel door te gaan. Mijn zegen heb je.
De eerste voor Kerst, hahaha
Verder hartelijk gefeliciteerd met je kleine kereltje. Het gaat heel gauw en dan heb je een grote vent hoor.
Geniet nog van het kroelen e.d.
Groetjes leny w

Wies zei

Een beetje een andere sfeer/ stijl dan anders, maar een heel leuke kaart Yvonne. Die witte stiksteekjes geven een mooi accent. En leuk dat we volgend jaar gewoon doorgaan. Het is me goed bevallen elke week een kerstkaartje te maken.
De kaart voor deze week ga ik zo plaatsen. En vast gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon en een gezellige dag toegewenst.
Groetjes, Wies

Mieke zei

Weer een mooie en gezellige kaart!
Verder doen in 2014, leuk idee, alleen denk ik dat ik niet nog een jaar elke week een kerstkaart ga maken. Soms is het echt nog snel snel om toch te kunnen posten (eenmaal ik meedoe, wil ik het ook afmaken ;-) ) en met de voorbereidingen voor het huwelijk ga ik sowieso minder tijd hebben in 2014!
Maar in elk geval alvast veel succes!
En gefeliciteerd Misseke met het winnen van de prijs!

Anita Meijer zei

Alvast gefeliciteerd met Sem Yvonne, een hele fijne dag morgen.
Het is weer een prachtige kaart.
Liefs van anita

Unknown zei

Hoi,
Leuk je kaartje weer. Jullie kleine vent morgen jarig. Alvast gefeliciteerd.
Groetjes Saskia

Sarah - Crea S zei

Hoi Yvonne! Wat is het weer een leuke kaart!
Leuk toch, dat je zoveel reactie krijgt om met je challenge door te gaan! Ik doe voor een keertje ook mee.
Heel veel plezier tijdens het verjaardagsfeestje!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be