donderdag 22 augustus 2013

52 Weeks of Christmas..

Lieve volgers,

Wat zou ik toch graag willen dat de dagen
langer waren!! Om jullie allemaal persoonlijk 
op jullie eigen blog te bedanken voor alle leuke
en lieve reacties.. Maar het lukt me helaas maar
af en toe om dat te doen.. Ik hoop dat jullie mij
dit niet kwalijk nemen!! 
Bij deze dus: SUPER BEDANKT!! Dat jullie
steeds de moeite doen om langs te komen!!

Soms baal je..... Dan baal je dat je van een serie al het 
mooie papier hebt gebruikt en dat het dus op is!!
Deze week heb ik een kaartje met de allerlaatste 
restjes van dit leuke kleurrijke papier!

Hij lijkt een klein beetje op de kaart van vorige week,
maar toch weer anders..

Het tekststempeltje is van Crealies en de
sneeuwsterren zijn van Noor! Design..

Volgende week dus weer een keer een heel ander 
kaartje en dan heb ik ook weer een challenge voor jullie!!

Ik hoop dat ik mijn rondje vandaag weer maken kan
om bij jullie allemaal langs te komen!! Super leuk 
als je weer meedoet deze week!! Vind het nog steeds
bijzonder dat de challenge zoveel trouwe volgers heeft!!
Thanxxxx!!

Lieve groetjes, Yvonne

19 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Dat is zeker mooi papier dat je voor
deze schitterende kaart hebt gebruikt ☺

Liefss Erica ☼

Marlieke zei

Goedemorgen, gezellig kaartje, mooi! Zo kleurrijk als jouw kaartje is, zo wit is die van mij deze week (iets te wit misschien wel). Fijne dag!

Mieke zei

Jammer dat het op is, het is zo mooi! Wat een mooie vrolijke kaart is dit weer geworden. Mijn kaart komt deze namiddag op mijn blog!

Diny zei

Wat leuk gedaan Yvonne!
Heel kleurrijk....maar heel mooi!
Ik heb er ook net een op gezet....ben benieuwd naar de andere kerstkaarten van vandaag!

Groetjes Diny

Unknown zei

Wat een super gaaf kaartje en het is ook echt heel mooi papier! Jeetje, wat ben je toch creatief zeg :)

Ingrid Reyners zei

Heel mooi papier Yvonne, een schitterend kaartje heb je er mee gemaakt, en ja ik vind het al knap van je dat je met twee kleine kinderen zoveel moois kan maken, laat staan ook nog eens bij iedereen rond gaan om te bloggen. Ik heb er alle begrip voor! Ik heb vandaag ook weer een kerstkaartje geplaatst. Groetjes Ingrid

Rosina zei

Prachtig is je kerstkaartje weer Yvonne...en ook weer schitterend papier,jammer dat het je laatste kaartje daarmme is gemaakt, maar jij vind weer wel ander super mooi papier voor je kerstkaartjes....
Ook mijn kaartje staat weer te kijk op mijn blog...

groetjes Rosina

Misseke zei

een plaatje van een kerstkaart Yvonne - supermooi geheel.

De mijne staat er ook weer ;)

Groetjes,
Misseke

anja curvers zei

Hi,hi, toevallig heb ik voor mijn kaartje dezelfde lijn gebruikt. Dat wil zeggen de diecuts van dat papier. Zo leuk deze challenge niet alleen heb ik inmiddels een flinke voorraad aan kerstkaarten maar ik gebruik ook al mijn oude voorraad dus dat is twee vliegen in een klap. Mooi kaartje weer hoor. En ik blijf het gewoon leuk vinden om mee te doen. En dat je niet bij iedereen langs kunt gaan vind ik heel begrijpelijk soms heb je daar gewoon een dagtaak aan.

lenywim35 zei

Ik was gisteren een dag abuis. Zo vlug gaat de tijd toch nog niet. Dacht gisteren dat het donderdag was en heb toen mijn kaartje aan je al gepost. Zie kerstkaart in blauw.
Mijn computer is overdag zo t t r r a a a gg.
Hopeloos. Om 9 uur dacht ik dat het al te laat was, maar dus een dag te vroeg.
hihii
gr leny w

anneke's creaties zei

wat een schitterend mooi kerstkaartje heb je weer gemaakt
heel mooi papier ook gebruikt
doe ook weer mee en heb mijn kaartje geplaatst

groetjes anneke

Jeannette zei

wat een mooi kleurrijk kaartje Yvonne, ik kan me voorstellen dat je jammer vind dat dit papier nu op is, maar er ligt vast weer heel veel mooi papier naar jou te glimlachen, groetjes Jeannette

Wybrich zei

leuk kaartje Yvonne, maar toch ook wel fijn dat er iets van de stapel papier op is?
ik heb mijn kaart van deze week ook weer geplaatst.

Louise zei

Heel herkenbaar, ik heb gewoon papier liggen dat ik gewoon niet gebruiken wil zo mooi vind ik, niet normaal dus.
Maar dit is inderdaad wel heel schattig en fleurig papier en wat een plaatje van een kaartje!.


gr.LOuise

Wies zei

Het is weer een mooie kaart geworden Yvonne. Ik kan me voorstellen dat je het jammer vind dat dit papier nu op is.
Ik ga zometeen mijn kaart van deze week plaatsen.
Groetjes, Wies

Renate zei

Het is inderdaad heel leuk papier. Zelf heb ik papier liggen waarvan ik het zonde vind om te gebruiken, maar eigenlijk is het nog grotere zonde om het te laten liggen. Je hebt weer een geweldig leuk kerstkaartje gemaakt.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Heel leuk kaartje weer Yvonne. Sterkte met de verwerking van het verlies van dit prachtig papierblokje...komt vast een heel mooie weer voor in de plaats.
GerJanne

Anita Meijer zei

Je kerstkaart is weer prachtig Yvonne, heel mooi.
Liefs van Anita

Linda Visser - van der Velden zei

Het is weer een mooie kaart geworden!