donderdag 5 september 2013

52 weeks of Christmas met Challenge!!! En candy..

Dit bericht blijft bovenaan staan tot donderdag
5 september. Voor het nieuwste bericht, scroll
even naar beneden!!

Zijn jullie weer klaar voor een kerstkaart
met uitdaging?? Hier komt 'ie!!

De challenge is dit keer; verwerk op een leuke
manier restjes papier in combinatie met iets 
wat je al heel lang hebt liggen!

Dit is mijn uitwerking:
Ik heb rondjes uit restjes papier geponst en deze
als achtergrond gebruikt. Daarnaast heb ik een
al heel oud 3D plaatje gebruikt.. 

Iets heel anders, dan ik anders zou maken, maar dat
is juist de uitdaging!!

Doe je ook mee?? Iedereen kan meedoen! Ook als
 je alleen met deze uitdaging mee wilt doen en niet
iedere week.. Dat is geen probleem!!

Link jouw kaart t/m volgende week donderdag 
5 september en dan maak ik de winnaar van de 
verrassingscandy de 12e bekend!
Het is een vergelijkbare candy met de voorgaande,
dus papier en een stempel!

Succes!! Lieve groetjes, Yvonne

30 opmerkingen:

Wybrich zei

Prachtige kaart Yvonne, leuke challenge.

Ik doe deze week gewoon mee.

Erica ♥ zei

Wat een leuk idee, echt heel mooi zo ☺

Een gezellige (knutsel)week nog ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

anja curvers zei

Leuke kaart weer Yvonne en leuke challenge daar moet ik even over nadenken. Eigenlijk ben ik al mijn kerstkaarten met restje aan het maken heb nog geen nieuw papier gekocht. Dat is trouwens de challenge die ik mezelf heb gesteld.

Diny zei

Wat een prachtige kaart van je restjes Yvonne! Een leuke challenge en ik probeer zeker mee te doen!

Groetjes Diny

Misseke zei

Prachtige kaart heb je gemaakt met restjes Yvonne.
Leuke challenge maar ik weet niet of het me gaat lukken - 'k moet er even over nadenken ;).

De kaart voor deze week staat er weer ;).

Groetjes,
Misseke

Ingrid Reyners zei

Ik ga nadenken, ik doe tot nu toe ook steeds alles met restje, dat vind ik het fijne er van. Ik ben deze week ook weer van de partij. Je kaart is trouwens ondanks je restjes en oud plaatje een hele mooie nostalgische kerstkaart geworden. Groetjes Ingrid

Jeannette zei

Gaaf, dat moet te doen zijn Yvonne, ik heb net mijn kaartje voor deze week geplaatst, groetjes Jeannette

Nancy zei

Hey Yvonne,

Hoe bedenk je het... restjes verwerken met iets dat je al lang hebt liggen...
Wel, ik denk dat ik deze keer ook een klein beetje aan de verwachting voldoe, al is het dan weer op mijn eigenzinnige eigen manier...

Liefs,
Nancy

Marlieke zei

Hoi Yvonne, wat een heerlijk kaartje is dit weer om te zien. Mooi! Leuke challenge ook weer. Vandaag geen kerstkaart bij mij, en of ik komende week nog tijd hebt, betwijfel ik ook. We merken het vanzelf wel he ;-)
Groetjes Marlieke

lenywim35 zei

Ik heb hier eerst een kaart voor Yvonne's 52 weken Kerst en de andere, die ik erg leuk vind, komt hopelijk later. Heb tot 5 september de tijd.
Succes Yvonne.

Louise zei

Leuk idee Yvonne, ga kijken of het me lukt om volgende week mee te doen!
Mijn andere kaartje staat alweer op ijn Blog.


gr.LOuise

Anoniem zei

Hele leuke kaart!! Gebruik maken van restjes en oud papier gaat wel lukken. Vanavond ga ik ervoor zitten :)Groetjes Sylvia

Renate zei

I think i'm in love. Super leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Anita Meijer zei

Je kerstkaart is weer schitterend Yvonne, heel mooi.
Liefs van Anita

Rosina zei

Prachtig gedaan met die rondjes en restjes....hele leuke challenge....ik ga zeker proberen mee te doen....Mijn kaartje voor deze week staat erook weer op....

groetjes Rosina

Aartje zei

Wat een leuke opdracht. Restjes papier hebben we allemaal wel, nu nog een goed idee verzinnen. Ik ga een poging wagen.
Groeten, Aartje

Romy zei

Wat een prachtige kaart zeg! Erg leuk hoe je de geponste rondjes hebt verwerkt!

Lia zei

Beetje laat met reageren, maar je kaartje vind ik superleuk, heel crea om zo je restjes te verwerken,
groetjes Lia

Marjan zei

Gaaf hoor! Erg leuke manier om zo de restjes te verwerken!

Marijke zei

Mooie kaart en leuk om zo de restjes te verwerken.

Fijne weekend,
Marijke

craftybren zei

Great idea for using up my hoard of scraps, and some great entries so far

martina's kaartjes zei

heel geslaagd kaartje ! mooi gedaan
grtjs,martina
x

Nicole zei

Heeeeeeeeel schattig Yvonne! Leuk bedacht zo met al die rondjes. Supers! Liefs, Nicole

Grietje Jansen zei

Oef, ben ik er eindelijk weer eens toe gekomen een kerstkaart voor je uitdaging te maken, lees ik nu pas dat er een speciale uitdaging is.
Denk niet dat ik het red er nog eentje te maken, dus plaats ik morgen maar gewoon de kaart die ik wel heb.
Succes aan al de anderen.

Grietje

Nellie zei

Een heel goed idee Yvonne om iets uit de kast of la te halen wat je al lang heeft liggen,ik heb dat ook genoeg dus een kaartje gemaakt.
Het kaartje van jezelf is erg mooi geworden.
Lieve groetjes Nellie

Wybrich zei

ik heb mijn kaart voor de challenge geplaatst!

Cora Schram zei

Ik ga ook een poging wagen.

groetjes Cora

diana zei

hallo,
kwam bij het surfen op het net deze challenge tegen en vond het een leuk idee om restjes en iets ouds te combineren.
dus bij deze mijn laartje geplaatst.

groetjes
diana

Jeannette zei

toch nog maar even geplaatst, had toch nog een ouwetje klaarliggen, groetjes Jeannette

Bep zei

Hoi Yvonne,

Heb me ook maar gewaagd aan de opdracht, leuk om te doen.

Gr...Bep