zondag 16 juni 2013

BLOG CANDY!!!!!

Dit bericht blijf bovenaan staan t/m zondag 
16 juni. Voor het nieuwste bericht scroll  
even naar beneden!

Daar is hij dan: de beloofde candy!!!
En de reden? Of eigenlijk redenen??

400 volgers
100.000 page views
600 berichten

En op 10 juni hoop ik 35 jaar te mogen worden!
Genoeg om een cadeautje weg te geven! Wie had dat 
verwacht toen ik begon met bloggen, wat een getallen!
Ik wil meteen alle volgers bedanken voor het steeds 
weer langskomen en de lieve en leuke reacties die ik
altijd mag krijgen! Echt super!!

Dit is de candy die ik weggeef:

Hoe maak je kans?
1. Wordt volger, als je dat nog niet bent
2. Vul je naam in bij Mr Linky op mijn blog 
3. Plaats de foto op je blog (als je een blog hebt)

Je kunt meedoen t/m 16 juni en op maandag 17 juni 
maak ik de winnaar bekend!!

Liefs, Yvonne

55 opmerkingen:

marenmat zei

Wow! Dat zijn zeker een hoop getallen, maar de belangrijste toch wel dat je bijna jarig bent!! Hoera! Alvast gefeliciteerd en ik vind je blog altijd erg leuk om te lezen!
Bedankt voor de kans op deze gweldig leuke candy, ik waag graag een gokje ;o)

Groetjes Marlies

Lia zei

WAUW wat super alvast gefeliciteerd, veel volgers zeg, en wat lief dat je een candy onder ons verloot, waag graag een gokje,groetjes Lia

Gea zei

Alvast van harte gefeliciteerd. Ik ga proberen je foto op mijn blog te zetten maar er is iets wat niet wil. heb het al ene paak keer geprobeerd maar het lukt me niet meer . Weet ook niet hoe dat kan. maar doe mijn best .

GerJanne zei

Hoi Yvonne,
wat een geweldige aantallen/getallen. Super dat je een candy weggeeft! Ik doe natuurlijk graag mee. Groetjes en dat we nog mar lang van je mooie creaties mogen genieten!
GerJanne

Ingrid Reyners zei

Leuk Yvonne, wat een getallen zeg! Ja ik begrijp dat je dit nooit hebt dureven dromen. Ik doe mee met je candy. Groetjes Ingrid

Bep zei

Wow Yvonne,

Wat een aantallen super gefeliciteerd en wat leuk dat je dat met ons wil delen.

Lieve gr...Bep

Nelleke zei

Dat zijn zeker leuke feiten voor een candy. Alvast gefeliciteerd! Groetjes, Nelleke

Meetje Lief! zei

Oh wow wat een mooie dingen! Van harte (alvast) veel liefs Marcella

Aartje zei

Hallo Yvonne, dat zijn inderdaad indrukwekkende getallen. Je maakt dan ook prachtige dingen.
Groeten, Aartje

Diny zei

Wauw...Yvonne....dat zijn er wel veel volgers hoor! Alvast van harte gefeliciteerd. Ik doe heel graag mee hoor!

Liefs Diny

Rosina zei

Een super leuke candy Yvonne...en wat een mooie getallen allemaal...Leuk dat je blog zo gewaardeerd wordt....
Natuurlijk doe ik ook heel graag mee...
groetjes Rosina

Anita's blog zei

Hoi
Dat zijn inderdaad een hoop getallen. En een hele prestatie.
Leuk dat je deze candy weggeeft!
groet Anita

Wies zei

Gefeliciteerd met je 400 volgers en al de blogberichten die je geplaatst hebt en de page views. Wow!
Leuk dat je een candy weg geeft. Ik doe graag mee.
Groetjes, Wies

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Ik wens je alvast een hele prettige verjaardag toe. Wauw, wat zijn dat getallen. Je hebt trouwens een hele leuke blog en ik kom zeker en vast nog terug langs. Ben ook volger van je geworden.

grtjs
Claudia

Sarah - Crea S zei

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
Leuk hé als je die getallen zo omhoog ziet schieten.
Wat een leuke stijl heb je, ben dus meteen volger geworden ;)
Lieve groet,
http://littlecreass.blogspot.be/

Crealett zei

Hoi Yvonne, alvast van harte gefeliciteerd! Ik doe heel graag mee met je blogcandy en zal m op mijn blog plaatsen.
Ben volger van je en neus graag even rond op je blog.
Bedankt voor de kans... Je geeft heel wat leuks weg.

Groetjes Alette

Linda Visser - van der Velden zei

wow gefeliciteerd met alles! en wat leuk dat je dat met ons viert dmv een candy! gaaf

Hanneke zei

Hoi Yvonne,

Proficiat met hoge "kijk"cijfers! Ga vooral zo door!!!

Groetjes Hanneke

lenywim35 zei

Hi Yvonne,
Dat zijn nog eens cijfers zeg.
Ik wacht zelf met een candy ook op ronde getallen, maar dat duurt nog wel een paar maanden.
Ben al aan het verzamelen. Vind het een super idee.
Ik waag graag een gokje.
Nieuwe kk geplaatst.
Succes. groetjes leny w

Irene zei

Zou ik al dit heuglijke nieuws en die gave candy toch zo maar gemist hebben! Leuk dat je ons op deze manier een kansje geeft al die special numbers mee te mogen vieren Yvonne!!

xx Irene

Joan zei

Wat een leuke candy! Zoveel jubilea dat vraagt om een feestje :)
Ik doe graag mee.
Groetjes Joan

Regina zei

hallo, Yvonne
zu diesen schönen Anlässen gratuliere ich sehr gerne! Und möchte gerne mein Glück versuchen. Werde dich gleich in meiner Sidebar verlinken.
liebe Grüße Regina

Ans Gilbert zei

Hoi Yvonne,
Wat leuk,ik doe graag mee voor de schitterende candy, volger was ik al.
Groetjes van Ans

Ria zei

Dat is allemaal een felicitatie waard. Leuk dat je een candy verloot. Bedankt daarvoor.

Carola zei

Dat zijn nog eens getallen, gefeliciteerd en al vast proficiat met je verjaardag. Leuk dat je deze candy verloot, alvast bedankt voor het meedoen.
Ik was er even tussenuit, dus heb ik jou laatste creaties bewonderd, Super!
Groetjes van Carola

Ghea zei

Wat leuk zoveel volgers en bezoekjes enz enz, en dan nog gauw jarig als je even je adres door mailt dan stuur ik je een kaartje.
Leuke candy....liefs ghea

Maris zei

heel erg leuk, en je blog is ook al zo leuk, alvast gefeliciteerd en ik doe graag mee met je candy xx

Brendaxx zei

Ik ben dol op candy;s! Maar jeetje wat veel volgers&bezoekjes zeg, gefeliciteerd hoor en ook alvast met je verjaardag! Ik ga ook even linken;) Groetjes,Brenda

Grietje Jansen zei

Wauw, inderdaad, wat een cijfers.
Gefeliciteerd daarmee.
En je bent toevallig tegelijk met mijn moeder jarig.

Groetjes en nog heel veel blogplezier.

Grietje

Anne zei

Alvast gefeliciteerd ! Super zeg zo veel volgers !

Maar wat een prachtige candy.

Mariëtte zei

Wat een volgers! Super. Gefeliciteerd en ik doe graag mee met je candy. groetjes Mariëtte

Crea Astrid zei

Alvast gefeliciteerd en ook met je vele volgers. Wat leuk dat je een candy gaat verloten. Wil natuurlijk graag een kansje wagen. Ga het op mijn blog plaatsen.

Groetjes, Astrid.

Heleen zei

Van harte gefeliciteerd met zoveel volgers! Ga me ook aanmelden als volger van dit superleuke blog.
groetjes
Heleen

Unknown zei

Hallo Yvonne, ik zag al veel eerder jouw blog voorbij komen en wilde al eerder volger worden. Ik ga een poging doen om ook mijn kerstkaartenvoorraad aan te vullen en wil heel graag meedoen aan je mooie candy. Ik zal alles op mijn blof zetten!
Iedereen veel succes en alvast gefeliciteerd hoor.
Groetjes van Ageeth

Jeannette zei

toevallig, ja echt toevallig dacht ik, ik ga me aanmelden op het blog van Yvonne omdat ik een kerstkaartje heb gemaakt en dat wil gaan plaatsen, hopelijk voor mij een stok achter de deur om er nu echt mee aan de slag te gaan en wat zien ik...... een supergave candy, tja daar wil ik natuurlijk ook wel graag een kansje voor wagen, erg leuk, ik kan gelik aan het werk met die mooie candy op mijn blog zetten en je logo, groetjes en tot blogs, Jeannette

Scraptastische hobby zei

Hoi Yvonne, de blog van je moeder volg ik al een tijdje, en door de kaart en Layout die jullie met dezelfde materialen hadden gemaakt, deed me naar jou blog kijken, toen zag ik dat je een hele mooie Candy ga weggeven voor al je volgers, en bezoekers., wat een getallen zeg!
Ik waag dus ook graag een gokje.
Lieve groetjes van Gerie

Liesbeth zei

zoveel volgers, berichtjes en paginaweergaven, gefeliciteerd daarmee, en je hebt er weer n volger bij hoor Yvonne, kwam hier via via, leuk om je werkjes te bewonderen.
grts. Liesbeth.
kaartjesvanliesbeth.blogspot.com

Crea Astrid zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Crea Astrid zei

Hallo Yvonne,

Ik zag dat ik mijn naam was vergeten in te vullen, maar toen ik het net had ingvuld, geeft die mijn naam niet weer. Wil graag met je candy mee doen. Kan jij het misschien zelf proberen. Heb het net al een paar keer geprobeerd, maar het wil maar niet lukken.

Groetjes, Astrid.

Doutzen zei

Wauw Yvonne, wat een ontzettende leuke candy.
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en met je leuke blogresultaten!
Ik doe graag mee.
Liefs, Doutzen

Vidhya zei

Thanks for a nice share you have given to us with such an large collection of information. Great work you have done by sharing them to all. simply superb. Indian pickles

SandraR zei

Zie nu je candy pas, hahaha!
Ik waag graag een kansje!
:-D

Liefs, San

Anoniem zei

Wat leuk dat je een candy verloot!! Ik heb hem in mijn sidebar gezet. Groetjes Sylvia

Anita van Merode zei

Hallo Yvonne,
een prachtige blog!Wat een mooie creaties allemaal. Super leuke candy, doe graag mee. Ben volger geworden en plaats het op mijn site!Groetjes Anita

anneke's creaties zei

ik ben hier via via terecht gekomen
wat een geweldige leuk blog heb je
ben ook gelijk volger geworden
en dan ook nog kans maken op een geweldige candy
ik zal het ook op mijn blog vermelden
alvast gefeliciteerd met je verjaardag

groetjes anneke

Gea zei

Ik wil graag een gokje wagen maar helaas krijg ik met geen mogelijkheid. Iets op de zijkanten van mijn blog geplaatst dus sorry. Gr Gea B

CreaSjouk zei

Wauw, wat super dat je een candy weggeeft en wat voor één!
Ik doe graag mee...
Zie trouwens dat mijn naam nu twee keer in de lijst staat, dat was niet de bedoeling. Dacht dat het de 1e keer niet goed was gegaan, maar blijkbaar dus wel. Dus de tweede keer kan mijn naam verwijderd worden.
Groetjes Sjoukje

Maartje zei

Via via ben ik op je blog terecht gekomen. Wat maak je leuke dingen! Leuk dat je al deze 'mijlpalen' hebt, en dit wilt delen d.m.v. een candy! Alvast een fijne verjaardag!! Groetjes Maartje

Marian zei

Hallo Yvonne,
Via via ben ik op je blog terecht gekomen
super mooie blog heb je,en een super mooie Candy, ik wil graag mee doen Ben je volger geworden
Groetjes Marian

Edilza Teixeira Scrap e Artes zei

Oi Yvonne!!!

Parabéns pelos seguidores, visualizações e pelas postagens. Feliz Aniversário. Obrigada por compartilhar conosco esse doce maravilhoso. Coloquei na barra lateral direcionando para o seu blog.

Beijos

Solange Barreto zei

Olá Yvonne!!!
Parabéns pelo sucesso do blog.
Obrigada pela oportunidade de participar desse candy maravilhoso.
Beijo, fique com Deus.

Yoly e Suas Artes zei

Olá Yvonne!
Parabens pelo Sucesso do blog!!!!.
Obrigada pela oportunidade de participar desse doce maravilhoso.
Beijos!!! Fique com Deus.

arelierbymary zei

Nice candy :)I submit :)

Marianne zei

Ik zag dat ik je candybericht had gemist....rarara, maar ik heb me toch nog even aangemeld. Bedankt voor deze kans. Hele fijne dag vandaag!!
xxx Marianne MW

Renate zei

Wauw Yvonne, gefeliciteerd met al deze getallen. Je hebt een super gave candy, doe graag mee.
Groetjes Renate vd S